I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Mac 03, 2009

Soto Nasi Impit


Uih..kenyang nih..baru abis makan soto nasi impit...ari ni tak masak sbb husband balik tgh malam nanti...zura beli jer la..Soto nie zura beli kat taman perumahan yang zura dok nie pas balik dari keje tadi...member ada bgtau dulu yang wak ni dgn isterinya ada jual soto dan bermacam-macam jenis soto yang ada mcm soto bihun & soto mee .. Pastu pegilah cari...dah lalu kt umah dia tapi aritu tak meniaga..lak. kadang-kadang tu tutup awal kalau bahan-bahan niaga habis.punyalah teringin bila member kata sedap..harga pun tak mahal..sebungkus hanya RM 2.50 jer...skang nie kalau rasa nak makan ja..mesti cari soto wak nie...

2 ulasan:

Ixora berkata...

Ala kak...bertambah2 la lapar perut sy nih. Td tgk asam pedas...la ni soto pulak.

Adoiii....lapar.....

aZuRa AhMaD berkata...

hehehe..alah ixora..takpa arrr...mmg nk bagi sesapa yang tgk tu bertambah lapar dan teringin tahap maksima..i'm sorryyyyy....