I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Isnin, Mac 09, 2009

Beli Ikan


Nak dekat kol 8 pagi tadi..zura pegi pasar borong kangar..apalagi..beli ikan la..minggu lepas balik sg. petani..minggu ni kena pegi beli lagipun stok dah abis yang ada cuma sotong ja..kali ni zura beli ikan nyok nyok dan ikan selayang @ sardin. Pastu beli buah tomato, cabai melaka, cabai merah. bungan kantan dan lobak merah...Ikan nyok nyok jarang la ada...bila tgk ada..zura pun amik la 2 ekor..dah plan nak buat gulai...mesti husband suka nih...tambah2 lagi ikan nyok nyok nie..walaupun zura tak makan. Bila zura masak ja yg jenis kesukaan husband ni..rasa puas ati ja masak...yerlah..husband balik keje letih..bila tgk menu kesukaannya tu...gembira bkn kepalang..ilang ja letih. ikan selayang lak zura amik 8 ekor...kat sini zura upload gambar ikan nyok nyok..kot la sesapa yang tak kenal dan nak kenal camna rupanya tapi yang dah disiang la kat pasar tadi senang balik takyah siang ...zura dulu pun tak tau gak...bila dah kawin..kena blaja2 la tau jenis ikan ni..oklah nak mula memasak nih...sambil-sambil basuh baju...

2 ulasan:

*Miss Geli^ berkata...

aku tak penah beli ikan la zura. biasanya mak or bak (ayah ) aku bekalkan dari kg...heheh..fresh gituu

aZuRa AhMaD berkata...

waaa..best la..camtu...ikan fresh lagik..kg dekat ngan laut kerr??? dok bandar nie..kena cari kt pasar la...