I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, Mac 25, 2009

Jamuan Perpisahan


Sedihnya kalau adanya perpisahan kan..?? Ari ni opis adakan jamuan perpisahan untuk zura....dijamu dgn mee rebus tapi sayang seribu kali sayang...tak sempat nak amik gambar mee rebus kerana keasyikan mengambil gambar dgn kawan-kawan hehehehe.....dimulakan majlis berucap dulu...pas ja pengarah berucap..turn zura lak..berucap...ishh...ketaq abih...berucap pun ketar-ketar ja suara pastu kwn-kwn ingat zura tgh sedih padahal..dok ketaq sebenarnya...last berucap pun masa induksi umum time public speaking....zura ni bknnya leh berucap..ketaq ja..tapi alhamdulillah...berjaya gak zura berucap tadi....yang seronoknya ari ni...dapat gelaran 'pengantin'...kenapa yaaa? sbb ari ni zura pakai baju yang lip-lap lip-lap..pagi-pagi lagi dah kena..pastu time nak berucap..pengarah pon kata 'pengantin'..hehehe..saja la melaram..ari ni kan jamuan perpisahan...nak lawa skit..berbeza dari hari biasa...hehehe..


Yea..Yea..zura dapat hadiah...yang tali leher hitam tu la Pengarah... zura amat berterima kasih pada pengarah kerana pengarah lantik zura sbg PA nya yang tak rasmi utk uruskan segala aktivitinya tiap ari memandangkan kat opis takdak PA dan zura amik pengalaman dari tugas PA tu..dan sekurang-kurangnya zura belajar dan seterusnya akan zura praktikkan bila ke pejabat lain nanti...pastu yang tali leher merah tu Timbalan Pengarah....

Ni la sebahagian pegawai & kakitangan kat opis zura...mmg best kwn-kwn kat opis nie...ada lagi nie...jom layan.....


Antara kawan-kawan opis...tima kasih kerana segalanya..sesungguhnya zura happy dgn kwn-kwn kat opis....dan maaf kalau yang tak ada kat gambar tu..sbb ni sebahagian ja....lagipon ada 2 ari lagi leh bergambar lagik...hehehehe...dan hari ni..
asyik iklan ubat gigi ja...senyum meleret

Ni hadiahnya...tadaaaa.....

Buat semua kawan-kawan zura...terima kasih segalanya dan zura sayang pada kamu semua....andainya ada yang selama ini terasa ati @ memendam rasa..maafkanlah zura...kerana sebagai manusia biasa mmg tidak akan lari dari kesilapan.....yang kita sedar atau tidak...zura pon tak akan pendam dalam hati...dan terima kasih segala ilmu dan pengetahuan yang diberikan...
serta kata-kata nasihat di kala zura resah atau segala teguran.....
i love u all my friends..

4 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

akakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!mana mee rebus nye???kuang kuang tol la akk nih..sedey kan nak tggalkan kawan2 seopis..kat opis baru x tau nanti mcm ne lak opismate baru..ape2 pun semoga akk sucsess aje..adiah akk dapatkan mcm adiah owg kawin jer..hehehehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : hahaha...hadiah tu mmg kak zura yg pilih..lagipun barang elektrik..leh tahan lama....mee rebusnya tak sempat dah..nk amik gambar yg tinggal pon mee & kuah ja....

*Miss Geli^ berkata...

ala..tukar tempat keja je pun..nanti dapat pengalaman baru kan?
apa apa pun, all da best untuk zura yek?

aZuRa AhMaD berkata...

>> missgeli : mmg la tukar tmpat baru..tapi lama tau kat opis tu..sentimental value sesangat dah. lagipon kwn2 situ semua ok..cam sedara dah..mau tak sedih...walaupun dalam gembiranya..zura naik pangkat...!!!! Perlis dalam kenanganku......