I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, Mac 11, 2009

Anak Menakan..



Sebelum tido..zura nak upload gambar anak menakan nie anak kepada adik zura...rindu la..kat depa 2 tu...si abang Danish dan adiknya Batrisya..ni la anak menakan zura...selama ni depalah buah ati zura...tempat zura menumpang kasih sayang memandangkan zura dan husband lom ada rezki nak timang anak sendiri...si abang tu panggil zura makyong...maklong la tu...kat husband lak pakyong...yg kecik tu tak pandai lagi...la ni..danish bahasakan dirinya abang..baguih la..sbb dah ada adik la ni..tapi cakap pun tak lancar lagi...leh la skit...kdg ada gak tak paham.....hehehe

kalau balik sg petani ja zura mesti bawa danish gi jln-jln...pastu bawa gi Giant SP...gi main-main pastu belikan aiskrim...takpon...vitagen..kalau gi pasaraya ja..mesti kata 'haa..makyong vetegen'...sambil sengih-sengih...nak la tu....kalau kuar dgn zura..mmg tak byk ragam...tak la nakal sgt...mmg dgr kata....kalau ada orang panggil..mmg dia tak pi..sbb takut...penah sorang auntie cina tu panggil sbb nak bagi barang yang zura tertinggal...zura tak perasan..tapi danish takut ja...sampai tak pi la..pastu auntie tu kata...'panggil dia..tapi dia tak mau mai'...hehehe...baguih gak la..sbb takut gak..bila berani dgn org luar..takut dilarikan...dah la anak orang...huhu..tak haru ka..kadang-kadang dok berangan..kalaulah zura ada anak..mesti sama besar dgn anak menakan zura nih....
Danish & Damia..maklong rindu....!!!!!

p/s : Lupa la nama anak angah..kalu silap i'm sorry...


3 ulasan:

IxoRa berkata...

anak menakan tu anak sedara kan kak ?

comey diaorg tu....

sendiri punye lom ada rezeki, byk berdoa la kak...insyallah nti ada la tu.

aZuRa AhMaD berkata...

ya...bahasa utara hehehe..anak menakan tu anak sedara laa...mmg pon..comey sgt..kdg geram ja..baru2 ni si abg tu gigit jari (gigit pelan la) adik dia sampai ketaq kepala..nangis adik dia..pasal apa??? sbb abg dia geram kt adik dia..tapi si abg tu mmg syg adik dia..kalau kak zura kata nak amik baby sya..si abg kata..'takleh abg punya'...slalu syg pipi adik dia..Insya-Allah..mudah-mudahan kak zura & husband leh timang anak sendiri..Amin

yaNadzuL berkata...

tOmeyy nyaa..anak sapa tu..he