I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, Mac 27, 2009

Air Mataku Meleleh Jua..

Haaa..jangan salah sangka ya..bkn sbb gaduh dgn husband ka..atau dgn kwn-kwn..tapi kerana sedih nak meninggalkan kwn-kwn kat opis. Kalau bleh la..mmg zura tak nak nangis ...tapi bila zura bersalaman dan berpelukan dgn Kak Mah & Kak Haiyati..zura jadi sebak jadi air mata tu meleleh juga * gambar nangis takdak ya hehehe*...sbb pada mereka la tempat zura mengadu, minta nasihat dan tunjuk ajar..memandang meja kami bertiga berdekatan pada mereka la tempat zura merujuk pada segala masalah...Bukanlah dgn kwn-kwn lain zura tak sedih..sedih juga tau....!!!! Bila dipikir mmg lama zura dok kat opis tu..dari 1/9/2004 hingga sekarang...cubalah kira..lama tu..banyak pengalaman
pahit & manis yang zura kecapi selama bekerja di opis tu...
akan zura ingat kenangan yang tercipta..

Dalam bersedih tu..zura dapat hadiah dari Kak Mah..nak tau tak apa hadiahnya.....tadaaa.....Tudung Ekin...ishhh..padahal tghari tadi dok sembang dgn Kak Mah..
yang zura tingin nak beli tudung ekin tu...tup..tup...sampai opis ptg tadi..Kak Mah bagi hadiah...balik umah baru buka...tima kasih Kak Mah....ok tak zura pakai tudung ekin nih..?ni yang tingin nak cari tudung ekin nie...


Pastu bergambar dengan yang belum bergambar dgn zura lagi..
pastu amik gambar kali terakhir zura punch kad kat opis tu..huhu..sedihnya...tak merasa la zura kat tempat opis baru...cuma sempat try dok ja kat kerusi....masa gi mengemas opis baru tu..takleh nak dok lagi sbb aircond tak pasang lagi...

Zura balik lewat ptg tadi..sebelum balik jumpa pengarah..byk benda yang dibincangkan serta segala nasihat dan petua untuk zura yang akan bekerja di opis baru nanti..memandangkan zura dah naik pangkat jadi segala keja nanti mungkin berlainan....tima kasih pengarah.....segala tunjuk ajar tu akan zura praktikkan di pejabat baru nanti....pastu terus gi tempah baju yang zura beli kain aritu untuk pakai masa kenduri adik nanti.....Inilah n3 zura pada hari ini sepanjang hari-hari terakhir di pejabat....

6 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

akak,mggu lepas baru tuya beli tudung ala2 ekin tu kat Mydin USJ..heheheh..saja nak tukar2..
mmg sedihkan bile tggalkan kawan2 yg dah lama kita dok adap tetiap hari..yg tuya mcm sedih sket tu tgk pic akk last punch card tu..alahai..

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : sampai skang masih sedih lagi...sedihkan tgk gambar akak tgh punch tu...huhu...uwaaaa....gambar tu senyum jer....padahal sedih siot...

yaNadzuL berkata...

angah ja tak merasa semua tu..lepas pantang terus pi lapor diri tempat keja baru..sedih gak sebab ofis lama tak buat apa pun..hadiah pun tak bgi..

aZuRa AhMaD berkata...

>> yanadzul : siannya angah..apa nak buat rezki kak dapat hadiah...kwn2 opis ingat...buat jamuan perpisahan lagi...

ONE ZABA berkata...

adat la makan gaji...kena ikut lumrahnya.

aZuRa AhMaD berkata...

>> one zaba : yer..btul tu..adat tu mmg dah kebiasaan tapi kerana keistimewaan pada opis lama tu membuat zura sedih...kalau yg lelaki tu..tak pasti la..mungkin biasa saja...