I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Isnin, Mac 23, 2009

Minyak Wangi & Koteow Goreng Pak Nan

Tadi petang balik keja lewat sbb ada keja yang nak diselesaikan sebelum hari terakhir di pejabat nanti..pastu drive terus gi Avon Kangar...tak tahulah nak beli apa...ingat nak beli la apa-apa untuk dapatkan buku kempen yang akan datang....pastu tgk ada offer utk minyak wangi BLUE...satu harga utk 2 botol....women & men...harga RM 38.00 ja...ok gak tu leh bagi kat husband satu...kedua botol tu mmg wangi...suka sgt...offer ni untuk ahli ja..tapi kalau nak gak leh la tumpang kat kwn yg ahli tu...offer ni dari Kempen 6...sila rujuk kat Butik Avon yer...
atau buku kempen 6.

Abis beli barang kat Avon Kangar tu..terus gi gerai Pak Nan yg dekat simpang 3 nak gi JPJ Perlis...lepas dari Repoh......haaa...mmg sedap tau koteow dia...masa zura baru dok kat Perlis ni....husband bawa gi mkn kat situ...wahhh...sedap tau..ada kerang lagik...dimasak menggunakan arang...patutlah sedap..kalau nak tau la...Pak Nan nie kalau tgh marah-marah..lagi sedap tau digorengnya koteow tu...hehehe..biasalah kadg-kdg ada yang tak kena tu...bila isteri dan anaknya oder tak kena ka...tapi pelanggan tetap pun dah sedia maklum...tak kisah dah kalau dia marah-marah sbb nanti sedap la koteow tu....tak taulah menjak ni zura asyik nak mkn koteow goreng ja...terutama koteow pak nan....kalau dah pindah Sg. Petani nanti..takleh la selalu makan koteow dia...kena balik Perlis la..camtu !!!



4 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

waaaaaaaa!!!terliuq no..meleleh ayaq liuq nih..dok tadah guna besen dah aihhhhh...hareee sungguh no dok tayang2 koteow sedap tu...kak zura taruh sket kat tuya..

aZuRa AhMaD berkata...

hahaha...dah abis la....kak zura mkn...baik2 nanti air liur penuh besen..banjir lak nanti...

IxoRa berkata...

Sedapnya...lagik2 ada kerang! Terliur sudah.... :D

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : hehehe...mmg ada kerang tu..tp x nampak la..kaler koteow pon nk semcm kerang dah...