I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Ahad, Mac 22, 2009

Lampu & Kipas Angin

Tadaa..dah siap pun pasang lampu dan kipas angin kat umah baru tadi....lampu dpn umah, ruang tamu dan bilik..jenis lampu yg fesyen...cuma tandas, dapur dan 2 bilik lagi..lampu pjg biasa ja..ok la tu...kalau semua lampu yg fesyen...jenuh gak la...nak membelinya....lampu yang ada daun tu..zura beli 2 set..kipas lak sama dgn bilik utama..gambar nie..kat ruang tamu....


Tu tukang pasang yang tgh duduk tu..yg mencangkung tu abah zura....gambar ni lak yg ada kipas tu..kat bilik tidur utama...lampu lak yang ada mentol 2 biji besar tu...ada corak bulan & bintang..saja amik corak tu...nak tido ja..nampak bln & bintang pastu leh mimpi yg indah-indah..hehehehe...pastu lampu yang tergantung tu...kat dpn umah....secara totalnya..tak la sgt zura berbelanja besar....nak beli lampu & kipas angin tu....sekarang yang lom ada hanya grill pintu & bumbung dpn umah ja....tauke kedai...cina tu tgh pulun dok buat sekarang nih...zura dah bagi deposit....bila siap baru bagi semua....lega dah 1 bab....umah pon tak tau bila nak basuh umah ni....ok la..sampai sini dulu..kalau ada en3 baru nanti zura masukkan ok.....

6 ulasan:

IxoRa berkata...

Seyes...very the stylist.

Cantik kak....klu dah siap deco satu rumah...kasi publish ye, nk tgk... :D

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : bleh la lampu camtu...sbb harga pon ok..pi kedai lampu rambang mata tgk..lupa nk amik gambar kat kedai tu....kalau dh siap nanti kak zura masuk gambar tp perabot tu mmg x ada sgt..pastu mmg tak beli lagi pon....ada rezki nanti leh la beli

T.u.Y.a berkata...

cantik la kak lampu ala2 daun tu..nampak simple but nice..ni wat mcm nak singgah selalu kat umah baru nih..hehehehhe

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : hahaha..mai ler singgah....tu baru tgk kt umah akak..kalu kat kedai...rambang ja mata..kalau bleh nk beli kesemua lampu...lampu tu harga offer RM78 ja...kat kedai lain RM100...hehehe..jimat skit..

DeLLa berkata...

waa..bestnye kak zura..sy ni blom ade umah sendiri lagi la..bila la agaknye nk ade umah ni..huhu

aZuRa AhMaD berkata...

>> : best tau della bila dah ada umah sendiri nak buat mcm2 kt umah sendiri pun senang dari umah sewa...Insya-Allah semua kwn2 blog zura nanti pasti akan ada umah sendiri....pada yg masih menyewa tu..