I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, Mac 11, 2009

Leh Amik Kunci Dah.....

Haaa..kunci apa lak tu kan..??? Kalau nak tau...pagi tadi zura dapat panggilan dari pemaju umah yg zura beli umah tu...leh datang sign borang dah pastu byr deposit air, cukai tanah & cukai pintu...pastu baru dpt kunci umah. ari ahad lak kena gi TNB Sg Petani...utk masuk letrik...Jumaat ptg @ pagi Sabtu zura akan balik Sg. Petani..untuk uruskan segala ttg umah tu...pastu bln 5 dah mula potong gaji..byr duit umah....huhu..awalnya depa potong..pastu kena la jimat cermat skit...sekarang nih..takpalah..janji dah beli umah...sementara muda nih..mana tau rezki ke depan...siapa yang tahukan..??? seronok nih..tak sabar nak terima kunci umah..akhirnya dapat gak umah sendiri...sementara dok kat Kangar lagi..jadi zura & husband akan ubahsuai umah tu pelan-pelan..kalu nak sekaligus..jenuh la..manalah nak cekau duitkan...
Klik sini kalau nak tgk umah...



2 ulasan:

su berkata...

Ok sgt2 rumah tu zura..suke tgk!

su je yg xbeli lagi...skrg keje kat slgr, ingat dah dpt tukar ke N9 baru nak pikir beli umah..huhu...

aZuRa AhMaD berkata...

ok ke su?? alhamdulillah..tu la mahligai zura dan husband nanti. tumpang muda nie...sbb kalau lewat beli umah nanti bulanan mahal lak...nak potong gaji byr umah...tu pon amik loan dari govn...kalau dari bank..mahal skit kot..