I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, Mac 21, 2009

Balik Sg. Petani...


Pagi tadi zura balik Sg. Petani dalam kol 8.40 pagi. balik sorang ja sbb husband keja...ingat nak balik awal dlm kol 7 pagi tapi ujan lebat lak..tunggu la dulu tapi ujan tak berenti gak...dgn angin kuat...last2 tawakal je la..kali ni balik dgn si Kancil ja...bawa balik barang-barang umah yang kecik-kecik ..yang leh muat dalam keta..sampai dlm kol 10.10 pagi...zura masuk jalan biasa ja..sbb tak byk keta...sampai ja..adik yg no.4 kat Ipoh tu dah ada..balik semalam...dgn wife dia..bawa balik udang yang adik pancing kat Ipoh...ermmm...sedapnya...ari ni mak masak sambal udang dan masak goreng kunyit....tgk la..sedapkan...ermm...masakan mak mmg sedap...kalau time raya mesti buat lontong makan dgn nasi impit..tu makanan dari Johor...

2 ulasan:

IxoRa berkata...

menyelerakan....mmg buat perut sy lapar!

mak masak mesti sedap kan :)

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : ermm..mmg menyelerakan..makan pon tambah ari nih..hi..hi..hi....selalunya kalau mak yg masak mmg sedapkan...anak2 mesti ingat masakan mak