I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, Mac 12, 2009

Award Dari Datin ??????


Hahaha...zura ni tak pandai pun bab-bab award ni..tapi dah si zira nih kasi..zura amik jerlah...cute's blogger ke..bloh zura nih...hehehe...cute cam tuannya tak..hahahaha...nak perasan dah la ni...oklah...zira....nih zura senaraikan....dgn rasa rendah diri yang terlampau kerana zura ni tak tau sesangat...

Tulis Sepuluh Perkara Mengenai Orang Yang Beri Award Ini...

1. Suka tengok Sitkom 'The Nanny'

2. Baru berenti kerja [ Stress & tensen dgn kutukan orang katanya]

3. Mula ada blog pada 14 Disember 2008 (Ahad)

4. Suka warna ungu & pink

5. Rambang mata dan 'gila' dgn barang IKEA

6. Rabun jauh [serupa la kita berdua]

7. Seorang yang penakut terutama kalau tgk citer seram + hantu [hihiiii....hiiiii]

8. Suka main dengan nate cih [game Facebook]

9. Suka minum 'Nestle Choc Milk'

10. Akulah antara kawannya di blog berkongsi segala suka duka...tq my pren

Zira..nih zura dah senaraikan...ntah la..btul ke idak...apa yang zura tahu mengenai zira selama nih...

Anda perlu memilih penerima awards seterusnya & nyatakan nama mereka di blog anda

eila
yanadzul
ayucinta
dura
zamz
ixora
tisyabeequeen
ahmadanas

cukup la kot..takat tu..tak tau nak bagi kat sapa..nanti zura sambung lain.....


6 ulasan:

IxoRa berkata...

sy pernah dpt award ni...tp tak pe...sy dapat lg dr akak...thank you...nti sy tepek kt blog ye...

:)

Datin Paduka Bokbong! berkata...

hahahaha..good job!!
waaa...btl2 study entries sy yg lpas2 neh!!syabas2, mere beteh!!
hahahaha

btw,
no 2) sbb stress dg sexual harassment..hehehe

no 3) hoh, siap tau bla ai start blogging!

no 7) mmg x tgk lgsg cite g2...dharamkn!

no 9) sj tulis sbb dh nk hurup 'N' kn!hehe

no 10) btl2..ai x ramai kwn blogging neh!

keseluruhnny, tpt skli!!i give 9stars..out of 10 ya!hehehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> : zira...zura tak sgt kenal zira nih tapi sekarang pun kita makin nak kenal wpun jauh dan kenal kt blog ja...dan kalau boleh zura nak kenal semua kwn2 blog...sebagai kwn la...kalau nak cari jodoh tu...i'm sorry....zura dah kawin..hehehe..tul tak zira???

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : hi..dh penah dpt ka..kak zura penah dpt gak..tapi tak buat apa pun..tempek award ja..sbb x tau..kali nih...buat2 tau gak la...hahaha

Datin Paduka Bokbong! berkata...

hahaha...zaman carik jodoh dh lepas lama dh bg kita ni! hehehehehehe

skrg zaman wat anak! hahahahaha (insya Allah)

blog adalah tmpat mluah & share perasaan dgn kwn2.
hehehehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> Datin : hahaha..yerlah...blog utk share pendapat dan perasaan....berkongsi ilmu...dengan kawan-kawan...zaman cari jodoh tu dah x ada dalam kamus...