I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, April 30, 2009

Selamat Tinggal Putrajaya....

Aritu zura dah citer masa dapat penempatan pada ari Jumaat tu...keesokan harinya 4/4/2009 (Sabtu)...zura bertolak dari Putrajaya ke Stesyen Bas Pudu Raya....kawan zura tolong antarkan dari kuaters ke stesen bas kat putrajaya tu...dan zura pun tak pasti presint brapa..lagipun semuanya dah berubah..waktu zura tinggalkan Putrajaya Tahun 2004 tu...tak byk sgt..pembangunannya..tapi sekarang....byk yg dah berubah...

Sampai ja di Puduraya...zura tunggu husband dtg...nasib baik ari tu husband keje....tunggu dalam 45 minit....pastu beli tiket Mara Liner...zura dapat separuh harga ja....sbb duduk tempat drebar....single seat tau....lagipon senang kalu dok sorang..tak susah nak turun...menyusahkan orang...

dan yang bestnya..zura naik bas.....yang husband zura bawa...hehehe...Perjalanan ni dari KL ke Sg. Petani.....sampai ja di Sg. Petani dalam jam 4 lebih la camtu....pastu gi mkn...baru gi umah mak zura....balik lak ke Kangar...sbb nak pack brg...yang nak pindah tu...lagipon esok tu zura nak kena lapor diri kat Imigresen Alor Setar......letihnya....baru ja sampai..esok nak kena lapor diri....zura bertolak dari Kangar pada ari Ahad tu....lagipon pas balik keja terus balik Sg. Petani....

Sempat lagi posing dalam bas....


Ruang dalam bas mara liner...


Husband malu-malu ja bila zura nak amik gambar


Ni pemandangan yang zura sempat amik kat Butterworth.....

2 ulasan:

Datin Paduka Bokbong berkata...

weee....bestny dpt bsama hubby ms dia btugas, kn?
kontrol abes dia ms zura amik gmbar dia tu!
hehehehehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> datin : hehe..tu pon asben kata x yah la amik gambar segan katanya..tp zura amik gak..hehehe..