I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, April 23, 2009

Sehari Sebelum Lapor Diri

Yahuu....hehehe..lamanya zura tak apdet blog jadi mmg byk la yang zura nak apdetkan...oklah meh zura nak citer masa sehari sebelum zura nak lapor diri untuk jawatan PT(P/O) N17 di Lembaga Lebuhraya Malaysia. 30/3/2009 tu zura dah bertolak dari Kangar ke Kajang tapi sebelum tu zura singgah dulu kat SP..makan tengahari dan gi umah mak..antar skit barang umah yang nak pindah tu...pastu bertolak la dari SP...zura dan husband bergilir-gilir la bawa keta...direct guna lebuhraya...dah sampai tu cari-cari dulu lokasi Lembaga Lebuhraya Malaysia tu...bkn apa sbb senang nak pegi pagi esok tu...tgh dok cari tu pon ujan lebat..sampai terlajak la..masa nak cari tu..tapi akhirnya jumpa gak..pastu husband ajak makan...nak tau makan apa..?? zura dan husband gi mkn sate kajang....kat restoran yus...bolehlah tahan satenya....tgk la husband selera ja makan...tgh lapar time tu....hehehe

abis ja mkn..terus gi Kajang..nak cari lak hotel...jenuh la cari...ada yang penuh....heran gak..padahal bkn cuti umum @ hari minggu pun...tapi jumpa gak hotel walaupun mahal...yg murah tu dah abis tempah...sbb nak dok pon semlm ja....mahal pon mahal la......

5 ulasan:

su berkata...

su pon lom sampai ke kajang...setakat mkn sate hj. samuri jer..janji dr kajang jugakkan! hehehe...

selamat bertugas yer zura :)

aZuRa AhMaD berkata...

>> su : hehe...dah rezki dpt mkn..sate hj. samuri tu kat mana....?

T.u.Y.a berkata...

kak zura,datang KL x bgtau pun..uwaaaa!!!!

Datin Paduka Bokbong berkata...

sate hj. samuri dkt stadium kjg. kt KL pn de..byk jg branch dia
lma dh x g kajang..bestny tingat cite2 lma..hehehehe
em, hotel kt KL mmg biasa pnuh...myb kt kjg tu sbb rmai org jauh2 dtg nk lapor dri cm zura kot kn..

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : alah tuya...takdak masa laa...lagipon pas lapor diri...dok kat putrajaya lak...dah la x ada kemudahan internet....huhu..takpa..lain kali ya...hehehe