I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, April 25, 2009

Beli Barang Dapur

Petang tadi zura pi beli barang dapur kat Gmart di Sg. Petani.. zura pegi dgn adik pompuan no.2 dgn anaknya si Danish....barang kat Gmart ni mmg murah...sejak dok kat Kangar lagi...zura dok pi beli kat situ....pastu bawa balik ke Kangar...tapi sekarang dah dok kat SP...bila-bila pon leh beli...pastu gi Giant SP lak....beli barang skit kat situ...selalunya tiap bln pas dapat gaji ja..zura akan beli barang dapur nie...tak kiralah barang apa pon....pas ja husband bagi duit...zura akan gi beli la....nak tgk tak apa yang zura beli tadi...jom..jom...hehe


1. Barang-barang yang dibeli
2. Ni la segala barang yang zura beli tadi
3. Ni barang makanan
4. Soya ni mmg wajib zura kena beli...husband zura suka sgt minum soya..sekali beli 5 kotak..lagipun harga murah sekotak RM 1.55 ja...
5. Ni lak barang kering...macam-macam la..

ari ni tak byk sgt zura beli sbb zura akan beli mana-mana barang yang lom ada ja...kat umah...kalau dah ada tu...zura tak beli la...selalunya kalau time gaji ja..mesti kita akan berkira-kira barang apa yang nak dibelikan..??pastu nak bajet lagi dan zura lak jenis yang tak kisah jenis @ sebarang jenama...asalkan...barang tu berkualiti....yang penting kuasa membeli di tangan kita...berbijaklah berbelanja.....


2 ulasan:

SuFy berkata...

haluw, sis..da follow..sweet jek blog ney..hee

aZuRa AhMaD berkata...

>> sufy : hi sufy..tq follow akak..akak pon dah follow gak....selalulah jenguk teratak akak nie