I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, April 23, 2009

Hari Pada Lapor Diri

Sebenarnya zura mmg tak byk amik gambar sepanjang lapor diri nie...sbb mmg tak sempat..pastu tak ingat nak amik gambar pon kerana kesuntukan masa....tapi adalah beberapa gambar yang zura sempat amik pada ari zura lapor diri untuk jawatan Pembantu Tadbir (P/O) N17 di LLM. Pagi tu mmg zura dan husband bertolak awal ke LLM..dalam kol 7.15 pagi..pastu sampai di LLM dalam kol 7.30 pagi...jap ja kan..sbb dkt...guna laluan highway...dah sampai tu nak parking pun susah sbb byk sgt keta dok parking..jadi husband parking keta tepi jalan je la...ramai sgt pada hari lapor diri tu...mmg ramai sgt...pastu berkumpul lak di dewan...nak tau tak jumlah orang yang lapor diri pada ari tu....seramai 1300 lebih gak...ramaikan..???zura pon tak sangka sebyk tu yang dtg lapor diri...dari seluruh malaysia..termasuk sabah dan sarawak...

mula-mula tu kena bagi dulu surat tawaran dan borang maklumat peribadi...tunggu lagi.....sampai tghari..memandangkan terlalu ramai proses penempatan tu lama la skit...sebelum tu makan pagi dulu...sampai ja time nak bagi penempatan...mmg berdebar sbb kat mana la...nak ditempatkan.....bila ja dpt surat..buka ja...zura kena lapor diri di KDN Putrajaya lak....syukur la sbb di bawah KDN ada byk agensinya....harapan nak balik negeri tu cerah la...pastu terus ja gi lapor diri di Putrajaya...dah lapor diri...tunggu sampai abis time keja...pastu zura gi makan di warisan lak..oder ais kacang dan nasi goreng pataya..mmg sedap....pastu husband oder air kelapa...dan sate kajang lagi..tapi lupa la..apa nama sate tu...sedap sgt..sedap dari yg zura mkn semlm tu....tgk la zura pun cam kepenatan sgt kat gambar bawah nie...husband pun takmau amik gambar.....cuma zura ja..hehehe....


...abis ja mkn terus gi jumpa kwn nama Ju..zura tumpang umah kawannya...nama Jaja..mmg baik orangnya..alhamdulillah mmg tak ada masalah tempat tinggal...kawan zura yg nama Ju ni kawan satu opis di Kangar dulu...sekarang ni kat Kastam Putrajaya...

pas ja husband antar gi umah kwn..terus ja husband balik sorang ke Kangar..mesti sedih nak tinggal isteri....pastu tak tau brapa ari kat Putrajaya tu.....huhu...oklah tunggu citer baru lak..esok...zura pon jap lagi nak balik umah dah jap lagi husband pun nak balik dari keja..ni pon tumpang internet umah mak sbb umah zura takleh nak pakai internet lagi....sekarang ni antara umah zura dan mak hanya 3 minit ja kalau naik keta @ motor...

5 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

lama dah tggu akk update n3..jangan la senyap lama2 kak..heheheh..

ONE ZABA berkata...

lapor...jgn tak lapor.

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : semangat nak apdet tu berkobar-kobar tapi internet lak x leh pkai lagi...tumpang umah mak nie...pastu baru pindah..gi keje lagi..tak ada masa nk apdet..tapi sekarang....ada la masa skit

~ eila'z ~ berkata...

congrat sis...selamat melaporkan diri...

aZuRa AhMaD berkata...

>> eila'z : tima kasih eila...sekarang pon dah keje..pas selesai lapor diri awal bln 4 aritu...