I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, April 08, 2009

Kurang Sihat


Askum kawan-kawan yang zura sayangi...ari ni kurang sihat la..cam nak demam ja..balik keja ptg tadi..dah lain mcm ja..rasa..seram sejuk...ishh...dah la 2 ari lagi nak pindah...kang demam susah lak..sbb ada brg yg lom pack lagi..sesungguhnya..betapa banyaknya barang...sampai pening nak pikir..last-last husband cari lori 10 tan...sbb barang yang terlalu byk..termasuk dgn pokok-pokok bunga...sayang la nak tinggal...bela punya la lama..sampai besar dan subur pokok-pokok tu

Banyak yang zura nak update..tapi kerana tiada masa..pastu usb kamera lak ada di kangar...jadi zura kumpulkan dulu gambar-gambar tu...oklah..nak tido nie..baru ja mkn ubat..kalau esok tak ok gak..mmg kena amik la mc...dulu masa nak pindah pon..mesti demam...ermm..agaknya sekarang musim tak sihat ja kan....oklah..bye..jumpa lagi

8 ulasan:

IxoRa berkata...

Maman ubat...rehatkan diri...

:D

KUNTONG berkata...

Salam: Kalau x sihat tu, gi klinik,jmpa doktor, kalau x pun suruh abang u picit2 lah, kot2 penat. Ok, semoga sihat semula. Tk dari Pak Cik.

Zamz berkata...

semoga sihat

tuya berkata...

kak zura penat kot..anyway makan ubat ye kak..get well soon..

ONE ZABA berkata...

demam penat la tu....

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora
>> pak kuntong
>> zamz

agaknya faktor cuaca...tapi alhamdulillah sekarang dah ok...semlm mkn ubat smpai tido tak sedar...tima kasih yer...doa kalian pada zura

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : yerlah mmg penat...cam x cukup rehat..harap2 pas selesai pindah umah ni...dapat la rehat...pindah umah mmg memenatkan..ni dah 3 kali pindah..kali ke 3 ni..dok umah sendiri...

aZuRa AhMaD berkata...

>> one zaba : hehehe..biasalah demam penat nak pindah umah