I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, April 18, 2009

Bz...Bz...Bz..!!!

Haluuu...hehehe...sekarang baru la berkesempatan nak tgk blog...streamxy kt umah tak ada lagi...ntah bila la nk leh online...jadi zura pon internet kat umah mak....nasib baik dkt ngan umah zura...tapi tgh sedey nie..usb kamera zura ilang...ntah la..kat mana letak...masa pindah umah tu...berselerak umah...pastu barang-barang pun merata-rata ja dok...harap-harap nanti dapat jumpa la balik usb kamera zura tu..

Umah baru sekarang dah tersusun kemas la skit cuma bilik 2 & 3 ja selerak...nak kemas pon amik masa yang lama gakkan...dah la nak kemas pon sorang-sorang...balik keja pon sampai umah lewat kol 6 ptg..nak kemas pun tak ada mood...pagi-pagi td susun atur pasu bunga kat dpn umah..bagi kemas skit...sebenarnya kalau masuk umah baru nie..mmg camni la..kemas itu dan ini...jadi zura pun buat mana yang sempat..kalau nak kemas teratur tu..tak terbuat zura kalau sorang-sorang...husband lak sekarang nie..2 @ 3 ari baru balik menjak bawa bas dari sg. petani ke kl...tapi bila ja cuti 2 ari ada la kat umah...

zura pun tak tahu apa nak diceritakan lagi...bila buka tenung blog ni..byk cerita nak dicoretkan tapi bila dok ingat usb kamera yang ilang tu...tak ada mood ja sbb byk gambar yang terbaru dalam kamera tu...huhu MySpace...

oklah jumpa lagi....babaiii...MySpace

5 ulasan:

Datin Paduka Bokbong berkata...

kesianny zura....sabar ye..insya Allah, akn jmpa tu.myb misplaced kt mne2.

T.u.Y.a berkata...

kak zura carik slow2 eh..bebenda macam tu kalau time2 nak guna,mmg x jupe carik..time x nak guna,ade je depan mata..hehehehh..ape2 pun jangan lama2 tau senyap,nak baca cite2 baru akk..

aZuRa AhMaD berkata...

>> datin : tu la..tak tau mana letak..insya Allah..mudahan jumpa la pasni

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : yerlah kalau nak pakai mesti cari x jumpa..kalau tak pakai..mesti jumpa balik...kalau bleh kak zura nak ja masukkan citer baru tapi internet tak leh guna lagik..tensen la...pastu balik keje lak lewat...umah pun selerak lagi..hehehe...Insya Allah pasni tunggu citer baru yaa..

~ eila'z ~ berkata...

salam zura.... lama tak singgah kat sini.... eila pon bz jugak kat opis... blog pon update skit2 jerkk...