I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Februari 17, 2009

Nasi Lemak & Umah Baru


Ari ni zura masak nasi lemak pas balik keje dan menu utk makan malam..byk ari dah teringin nak buat nasi lemak nie..mulanya husband minta buat sambal bilis & telur rebus..pastu bgtau nak buat nasi lemak la...husband tu ok jer...janji makan...pastu lauknya lak gelama masam goreng, pekasam goreng dan bawang besar goreng. Selain tu sambal bilis tapi bilis tu digoreng dahulu dan telur rebus...ermm..bila je nasi tu dah masak...semerbak jer baunya...sampai husband pun tanya..bau apa yang wangi ni..hehehe..tu lom makan lagik..baru amik bau jer...



Satu lagi berita gembira..bila zura dapat tahu yang tak lama lagi nak dpt kunci umah pada ujung bln nie takpun awal bln 3..umah yang zura & husband beli kat sp...harap-harap pasni dapatlah bertukar keje ke SP..balik SP je mesti tgk umah..bila tgk tu dah siap..tapi tak tau bila nak dapat kunci....Sebab tu petang tadi call pemaju....tanya pasal umah tu...Tak sabar nak dok umah sendiri....

8 ulasan:

bini che budi berkata...

Tahniah2 , zura.. dh ade umah sdri dah..
syukur rezeki..

kbetulan plk sy dok pk2 nk wat nsi lemak weekend nti utk hubby bla dia blik outing. dh tya dia smlm, nk aje dia. a'dllh, mjur x cerewet.
pas2 plan nk wat puding caramel jg, i'Allah... hrp2 pnyakit mim-alif-lam-sim x dtg le..hehehehe

aZuRa AhMaD berkata...

hehe..citarasa sama jer kita berdua nih...puding caramel wat camne?x pnah buat la...sedap tak?opsss...gemuk tak mkn puding tu..ekekek..zira awak tu kan tgh naik badan...!!!!zura lagik la...berisi ja

tq zira..tak sabar nk dok umah sendiri..dok imagine nih....

bini che budi berkata...

hehe..x tau la naik badan x. rs2ny x kot.hehe..tp sbb nk suh hubby happy, sggup la.hehe
puding karamel tu puding gula hangus, resepi dia sma cm kek karamel/gula hangus tp x bakar la..nti klu jd wat sy update dlm blog, i'Allah..(hrp2 x kne pyakit M le..hehehehe)

bestny..sy & hubby lmbt lg le kot nk de umah sdri. tp i'Allah.
dh ttapkn ke konsep pe nk wat umah bru nti?

aZuRa AhMaD berkata...

zira..tak tahulah nak konsep camna..tapi apa yg pasti mula tu nak buat grill & bumbung porch keta..yg lain tu pelan2 buat...lagipun x tau nk dok bila..janji ada umah sendiri dah..zura buat pinj govn 70 ribu..selebihnya duit sendiri..umah tu rega RM75,525.00..kos sederhana

bini che budi berkata...

ok la tu, kos sdrhana pn xpe..ade umah sdri jg.alhamdulillah..
tp sy tgk gmbr bsar jg tu umah tu..bestny...

aZuRa AhMaD berkata...

keluassan umah zura tu...
lot tanah 20' x 75'
kaw. binaan 20' x 43'
ok la tu...janji ada umah..tapi byk lagi impian zura...yg lom tercapai...mudahan tercapai la nanti

~aianna~ berkata...

kak zura....terliurlah tgk nasi lemak mkn ngn gelama masam goreng, pekasam goreng..mesti sedapkan...wuaaa..

aZuRa AhMaD berkata...

meh la..dtg umah..nanti kak zura masakkan....tu ler..baru tgk jer tu..lom mkn la....hehehe...aianna jgn terliur dah ler...