I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Ahad, Februari 22, 2009

Masak Apa Tadi ???


Ishh..banyak sungguh aiihh..zura buat catatan ari nie.....sory yer kawan-kawan sekalian...ari ni cuti jadi byk lak yang dicoretkan.....kalau suka tu bacalah....kalu tak suka....tak tau la nak cakap apa....huhu.....oklah...pagi tadi zura pegi pasar jadi ptg tadi baru zura mula masak...ni la menunya...meh kita tengok apa yang zura masak ptg tadi...
  1. Ni tauge goreng telur dengan kicap....ni feberet husband la nie...
  2. Ikan goreng temenung yang zura beli pagi tadi kat pasar borong
  3. Gulai ikan temenung...dengan bendi....kalau tiap kali zura buat gulai...zura suka rempah gulai ikan 1 1/2 peket dicampur dgn satu sudu besar cabai kering mesin dgn 2 biji bwg merah & 2 ulas bwg putih yang ditumbuk lumat pastu gaul sebati dgn air..cara tumis tu mcm biasa la yer..mmg sedap mcm gulai mamak ja..hehehe
  4. Cencaluk digaul dengan air limau nipis dan cabai melaka..tapi nie zura tak mkn..husband ja...
Zura mmg suka memasak..kalau tak reti pun zura akan cari resepi dalam internet..dan akan cuba buat..lebih suka husband makan dari air tangan zura sendiri...tapi sekali-kala tu makan gak kat luar..

2 ulasan:

yaNadzuL berkata...

wahhh..kakak bila nak pindah sp..bley pi makan nasik umah kak hari-hari..huhu

aZuRa AhMaD berkata...

haaa...boleh kalu ari2 tapi kena...bawak mai ikan ka...sayur ka..udang ka..baru kak masak...pakat makan ramai2..