I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, Februari 07, 2009

Cuci Keta Sendiri @ Antar ke Kedai???


Ari ni zura ada kat sg. petani..balik semalam dari kangar kol 9 mlm..smpai kt umah mak kol 10.30 mlm...ari ni pendaftaran kursus di Intan Sg. Petani....esok baru mula kursus selama 4 ari...Nak tanya la...kalau korang basuh keta tu..basuh sendiri ke..antar basuh kat kedai ja...ermm...tghari tadi..ingat nak ja ke kedai tapi...bila bila pikir..basuh sendiri la...sbb aritu sebelum bercuti ke Cameron tu....dah cuci cuma kotor kat badan keta ja...penat gak..sbb cuci time tghari...tapi bila dah cuci tu puas ati skit..nampak ja bersih..ilang rasa letih tu...bagi kilat tayar sekali...pendaftaran kursus satgi dari kol 5 - 7 petang...stay kat sana ja...kalau rasa teringin nak balik umah mak tu...abis kursus terus leh balik...lagipun dekat ja...tak taulah nak dok sebilik dgn sapa nanti....kat sini zura letak gambar keta yang dicuci tadi..amacam ok tak?


4 ulasan:

yaNadzuL berkata...

keta kancil angah larat la basuh sendiri..tu pun basuh luaq ja..keta akod kena antaq kedai..kakak add la angah follower ok..(",)

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

kalau mcm yanie lebih suka basuh kete sendiri...---kalau ada kemudahan paip air kt umah la...

tp skang...hantar kedai jer...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

aZuRa AhMaD berkata...

ok angah..dahn add follower...sory tak perasan angah add kak......

aZuRa AhMaD berkata...

hii yanie....basuh sendiri..rasa puas ati skit...yanie dok sewa ker?