I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, Februari 27, 2009

Kontroversi Zaefrul & Azizah Mahzan...

BELUM pun reda isu berkemban, datin skirt pendek dalam Spa Q selain hal peribadi Norish Karman, timbul pula kontroversi 'gambar panas' dua pelakon siri telenovela popular di TV3 itu. Berita selanjutnya di sini. Artikel nie dari paper Harian Metro ari nie.

Sebenarnya zura baru tau yang depa 2 nie ada kontroversi..ish..ish..itu pon melalui surat khabar je la...tapi nampak gaya..macam special ja..hubungan depa 2 nie..kata mcm adik & kakak..tapi pada pandangan orang luar...macam-macam spekulasi yang diberikan...yerlah..kak Azizah tu kan janda..si Zaefrul lak..dah ada isteri...anak 3 orang. Zura pun heran..kenapa artis yang dah berumur di kalangan perempuan ni asyik nak cari publisiti & kontroversi ja...dulu pun Rosnah Mat Aris gak...cerita sensasinya yang menghina Isteri Nabi S.A.W dan kisah anak 'ikan' nya tu..

Mungkin pada zaman muda mereka..tak ada ruang untuk berhibur pastu sekarang nie zaman dah berubah..mungkin perasaan untuk jadi orang muda tu membuak-buak....dah tak kisah....apa orang dah cakap..pastu pakaian lak..mengalahkan orang muda...ntahlah..zura hanya bagi pendapat apa yang zura dok perati la...tapi tak semestinya semua artis tu begitukan...tepuk dada tanya selera....



10 ulasan:

su berkata...

ilmu agama diorg cetek..mual plak tgk diorg..

aZuRa AhMaD berkata...

tu la..kdg depa nie mcm x sedar diri ja..nak sama naik dgn artis yang muda..ntah la...artis dunia sekarang

eye10 berkata...

korang gak yg tukang tgk citernya

aZuRa AhMaD berkata...

dah tv dok ada en. eye10 oiii...tgk la..tapi kes gambar panas tu..takda sangkut paut dgn citer dier tiap ptg kat tv tau...

Datin Paduka Bokbong! berkata...

hahaha...sabor je la..

aZuRa AhMaD berkata...

ermm..sabor..hehehe...mmg la dah kita semua tukang tgk citernya..abis sapa lagilah nak tgk...

Zamz berkata...

omak aii seksinya..

IxoRa berkata...

Klu di pikir....takkan la mcm adik & kakak. Tak masuk akal langsung...over tu !!!

aZuRa AhMaD berkata...

Zamz -- Seksikan...tak rela la tgk camtu

aZuRa AhMaD berkata...

IxoRa --- Biasalah takde alasan nk bagi..