I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Isnin, Ogos 31, 2009

Kisah Isi Minyak Keta

Kerana kenaikan minyak esok hari...zura jadi mangsa....sebuah stesen minyak nie

Tadi pas Isyak...zura gi isi minyak keta kat salah satu stesen minyak kat sg. lalang nie....tapi hampeh...minyak tak ada...kata pekerja kat stesen tu...iskk...mentang-mentang la esok minyak nak naik harga..depa simpan minyak cam simpan gula gak....nak amik untung esok la tu....takkan la minyak tetiba dah abis padahal motor leh lak isi minyak.....

pastu gi stesen minyak yang satu lagi....jenis stesen yang sama gak. kena patah balik la pulak.....nasib baik la depa tak kata minyak dah abih...kalau tak..mmg geram la jugak...yelah...dah la patah balik...buang masa ja....nasib baik la minyak kat keta ada lagik

mungkin kenaikan harga tu tak mendadak sgt cam tahun lepas...semua org berpusu-pusu nak isi minyak...sampai sesak jalan.....seksa sungguh time tu....semua pakat nak isi sebelum harga minyak naik keesokkan hari....time tu zura masih di kangar lagi..bayangkan negeri yang kecik tapi keta berduyun-duyun..cam pesta ja

sekarang pon dah terasa bebanan dalam kewangan....dengan kenaikan harga yang tinggi sekarang nie...kalau naik gaji @ elaun pon....tak memadai sbb barang tetap naik harga....


9 ulasan:

maiyah berkata...

salam adik.. nasib baik kete akak tak pakei minyak heheh

SuFy berkata...

alamak!!sy punya kete pown x taw la cukup minyak ke tak arini..risau2..huhu..xpe, sabar ye sis...smua brg pun da naik harga lor..huhu

ONE ZABA berkata...

kejap je tu...dah biasa dgn harga baru tu nanti, senyap le.

LiNda berkata...

harga minyak naik sikit jek..

yelah.. memula naik sikit-sikit..sikit lagi dan lagi ..

Nana berkata...

saya baru tau pagi tadi minyak dah naik.aih..saje je kan..raya2 ni orng nk balik kampung dan2 plak naik minyak

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : jimat duit kak maiyah..hehehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> sufy : selalu tiap thn camtu...semua harga barang naik..

aZuRa AhMaD berkata...

>> one zaba : yerlah..nasib baik tak naik harga byk sgt

>> linda : memula skit..ntah2 ujg thn @ awal thn naik lagik...

aZuRa AhMaD berkata...

>> nana : apa nak buat...kena byr gak kalau nak pakai myk keta..kalu tak dok umah jerlah kan..