I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Ogos 25, 2009

Diskusi Ramadan


Pagi tadi..zura dan 2 org pegawai Imigresen ke Majlis Diskusi Ramadan yang diadakan di Auditorium Hospital Sultan Abdul Halim, Sungai Petani...dengan tajuk Puasa Menjana Kesihatan Unggul..Penceramah pada pagi tadi ialah Tuan Syeikh Ahmad Faisol bin Haji Omar...yang selalu bagi ceramah kat Radio Kedah..Tuan Syeikh Alwi bin Othman dan Ustazah Faridah binti Ahmad.

Memang seronok dengar ceramah pagi tadi. Sedikit-sebanyak banyak ilmu yang diperolehi..maklumlah kadang-kadang sebagai manusia ada yang kita alpa ttg kelakuan dan amalan pada Bulan Ramadan....kita berpuasa. Ramai gak kakitangan pejabat yang lain dtg....rasa mcm tak cukup ja masa...Semoga zura dapat memfaatkannya....



2 ulasan:

maiyah berkata...

salam.. akak selalu nak gi dgr ceramah tapi tak bleh kan jadi dgr jer lah kat tenet nih

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : zura pon jarang dgr ceramah...tu pon ada jemputan...takpe kak..ceramah nie..kat mana2 leh dgr....kan..