I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, Ogos 12, 2009

Idola





Alhamdulillah....tempahan untuk kek zura mendapat sambutan....adik msg bgtau yang kawan-kawannya nak tempah 5 biji kek....4 biji utk kek kecik & sebiji utk yg besar....selagi ada yg nak tempah..zura akan buatkan....sebenarnya dah lama zura berangan-angan nak bisnes kek nie....bila ja tgk blog kwn-kwn yang bisnes kek tu..geram ja tgk..pastu berkobar-kobar la..nak ikut jejak depa tu...buat cupcakes...hias cantik-cantik....tapi zura takde pengalaman...jadi kenalah blaja....amik kelas cupcakes & cake pastu kelas hiasan kek....

adik zura pon semangat ja...bagi cadangan...buat iklan letak dpn umah...hik..hik..kelakar gak..tapi dalam hati mmg rasa bangga...sekurang-kurangnya....bakat zura buat kek tu...tak sia-sia...walaupun hanya basic buat ja yang ada...gambar kat atas tu zura amik dari satu blog nie...melalui blog dialah menjadi idola zura selama nih..klik sini...aritu mmg nak gi dah kelas kak rani nie...sempat call lagi..tapi tu la...takdak rezki nak pi kelas dia...bila senang nanti..pas raya ka...mesti nak pi kelas kak rani @ kelas yang berdekatan.....Insya-Allah




6 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

insyaallah kak..
Tuya doakan tau bisness akk sucsess..
pojek utk raya puasa onn..
pasni leh le blaja ngan kak zura lak..

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : doakan yer...Insya-Allah..apa jua ilmu..kita kongsi bersama....

IxoR@ berkata...

bakat yg ada jangan dipersiakan....

ixora minat la...ermm, klu ixora tempah...jauh pulak nak hantar kan? tengok gambar pun jadi la.

:D

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : takpalah ixora..tgk gambar pon jadilah..pastu cuba try buat...klik kat resepi yer..

NoreLL berkata...

akak...
nnt leh la tmpah ek....
kira harga 'adik beradi'
hehehhehhe...nk wat hantaran nnt...:P

aZuRa AhMaD berkata...

>> norell : boleh..Insya-Allah....tapi tak pandai la nak hias cantik2 mcm dlm gambar tu...kalau takat toping skit2 tu leh la...takpa la..harga kira adik beradik...bila lela nak?hantaran tunang ke kawin?