I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, Ogos 06, 2009

Sian Angah..

Semenjak mak jatuh sakit sbb sakit angin tu....mmg teruk keadaan mak...tak penah lagi la..mak sakit camtu...hanya disebabkan..makan buah dokong..pastu makan lak ubat sakit urat..terus mak sakit....zura dpt panggilan mak pon dlm kol 3 pagi lebih..pada pagi Isnin baru-baru nie sbb susah nak bernafas...pastu terus bawa ke hospital bhg kecemasan...balik dari hospital pon tak nak baik gak...adik zura yang no. 2 tu...angah..tlg bawa gi hospital swasta....pon tak mau baik gak...gi amik ubat kampung...pastu mlm tu..adik yg no. 3 lak bawa gi klinik yg dkt dgn ngan umah...

zura jaga mak pada mlm selasa...tu pon dgn keadaan yang tak selesa...selsema....dgn tak cukup tido pastu barulah mlm tu mak dapat buang angin dalam badan..kalau tak tu...dok rasa senak di dada...tapi sian lak kat mak...dah la sakit...abah zura pon bknnya sihat sgt...pada waktu siang..adik zura...Angah la yang tolong jaga..kebetulan lak masih cuti sakit...sbb baru ja terpaksa menggugurkan kandungannya....kerana...janin yang tidak sihat....kesian angah....sampai diri sendiri pon tak sempat nak dijaga...dgn 2 org anak lagi....

zura lak..baru ja cuti sakit minggu lepas...nak amik cuti pon....kwn zura yg sorang lagi di bhg pentadbiran dah amik cuti...balik kg sbb maknya sakit...ntah la...kdg mcm-mcm dgr...penyakit yang dok ada nih...ramai kakitangan kat opis tu yg tak dtg keja...sbb mak @ ayah sakit...anak demam...masalah peribadi...

alhamdulillah..mak pon dah beransur pulih...semalam zura dan husband gi tgk mak...lagipon husband lak ari nie kena keje ptg..ganti kawannya...mlm nanti zura akan jaga mak lak...sian lak angah...mcm tak cukup rehat ja...tima kasih angah..sbb jaga mak....mungkin ada hikmahnya angah masih cuti sakit...sbb nak jaga mak...

zura lak....dok sot set sot set ja...dgn selsema..nak kena check kat klinik la camni...


3 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

salam kak..
harap mak akk akan cepat sembuh mcm biasa..
sakit ni kalau nak dtg sbb kekecik pun leh melarat..

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : alhamdulillah..mak dah sembuh....yer la..skang nie..penyakit yang biasa pon leh jadi teruk...

LiNda berkata...

Memang risau dibuatnya jika orang tua sakit . Apapun.. moga cepat sembuh.