I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, September 03, 2009

Cat Emas




Askum...rasanya dah 2 ari zura tak apdet...bukannya tak nak apdet...padahal tiap ari dok jenguk blog zura nih...cuma rasa malas ja...lagipon seharian bekerja...letih lak rasanya...sekadar baca ja komen dari kawan-kawan & membalas semula komen....

2 ari lepas husband ajak cat border syiling umah cuti sabtu nie....dah lama niat nak cat warna emas tapi disebabkan bz pindah aritu...niat tu dilupakan sementara utk uruskan hal yang penting dulu....border kat syiling umah nie...mmg pemaju buat utk semua umah kat tmn perumahan zura nie..cuma kos rendah ja tak dibuat...walaupun kosong tanpa ukiran tapi mmg sesuai la dgn ruang tamu zura yang tak luas nie....

idea nak cat warna emas nie...timbul bila zura ada tgk satu rancangan hiasan rumah kat tv...cantik gak bila dicatkan warna emas...ptg tadi baru zura beli cat warna emas tu...harganya mahal skit...yerlah cat emas 916..cam beli barang kemas lak...cat ni leh guna kat permukaan besi, batu, buluh, perabut, rotan dan kraf ukiran....

nanti bila dah siap dicat....zura apdet dlm blog ya....

14 ulasan:

su berkata...

x sabar nak tgk!..su pon baru tau leh cat2 cenggitu! heee...


salam ramadhan!

(su da add zura kat fb, nanti accept la ek)

maiyah berkata...

salam.. selamat mengecat hehe

Eyna's berkata...

Bagusnya pemaju...siap dengan border skali umah ek...

ikiqzana berkata...

wah beraya tahun ni.. ingtkn nk gak cat umah jugak.. mesti meriah..

NoreLL berkata...

selamat mengecat...
bleh dtg beraya kat rumah kak zura?

aZuRa AhMaD berkata...

>> su : border umah zura nie tak bercorak leh la nak mengecat...kalau yang corak2 tu sekarang dah yang dicat pon ada...nanti bila siap..zura apdet dlm blog yaaa...tungguu

ok..tq su..nantu zura accept fb yaa

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : hehehe...harap2 tu selamat lah esok hari mengecat

aZuRa AhMaD berkata...

>> eyna's : bagus sgt pemaju tu..siap2 buat border walaupun takdak ukiran bunga...tp simple...

aZuRa AhMaD berkata...

ikiqzana : zura cat border ja..kalau cat satu umah letih la...lagipon tak nak kaler lain..biar putih....suci..jom la pakat aktiviti mengecat

aZuRa AhMaD berkata...

>> norell : ishh lela nie..dtg ler...lagipon thn nie la kak zura & husband beraya di rumah sendiri...bestnyaa...dtg tau..

norell berkata...

rasa nya tau rmh baru kak zura nie...
Insya Allah
tapi kena bg alamat lengkap..tman 2 dh tau le...

aZuRa AhMaD berkata...

>> norell : nanti kak zura bagi..bak email...nanti leh bg alamat & no. fon...bestnya ada gak nk dtg umah..bw family sekali

Datin Paduka Bokbong berkata...

lawanya umah baru zura!
bestnye dah ade umah sdri..raya mst lg meriah..hehehe
sowi lama dh x tggl komen..
:))

aZuRa AhMaD berkata...

>> datin : alhamdulillah...dah ada umah sendiri...umah zura biasa ja...takdaklah barang umah byk sgt pon..