I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, September 04, 2009

Mimpi Sedih


Ayg sayang abg tak...? zura menjeling ja sambil senyum...sayang la....kalu idak tak kawinlah dgn abg...walaupun dah 5 tahun lebih berkawin...gitu la kami berdua....satu hari ntah mengapa zura diceraikan...betapa sedihnya zura...dgn keputusan itu...namun disebalik kesedihan tu zura dilamar oleh seorang lelaki...walaupun baru saja diceraikan....

tiba la ari pernikahan zura dgn lelaki itu...meriah sungguh majlis tu...zura pakai baju warna emas...pas ja kawin..zura tinggal di rumah lelaki itu....cantik sungguh umahnya..rumah yang cantik...mewah sungguh..zura rasa gembira sgt dgn layanan lelaki itu yang pandai mengambil ati zura tapi zura tak penah disentuh pada malam hari hanya waktu siang saja kami bermesra seperti suami isteri tapi tanpa hubungan seksual.

zura pon bagitau la lelaki tu...nak amik brg-brg di rumah lama zura....iaitu semasa bersama husband dulu....kemudian zura pon call bekas husband..minta izin nak amik barang-barang zura....tapi husband tak byk cakap....hanya kata 'datanglah amik'....

tiba ja di rumah tu....zura pon pack barang-barang...tgh mengemas tu tetiba ja zura rasa sayu...sedih...bila terkenangkan saat gembira kami berdua...saat kami dinikahkah hingga la saat berpisah....kemudian husband dtg..riak wajahnya..sedih sgt...hanya mengalirkan air mata...tanpa berkata apa-apa pada zura...kemudian zura jadi sebak..kemudian kami menangis bersama-sama...husband tanya kenapa tinggalkan abg...??? ayg tak syg abg lagi ke..???...zura pon kata....kenapa abg kata camtu..tentulah ayg syg..tapi kenapa kita berpisah..?? kami menangis lagi..

tetiba zura tersedar dari tido..dgn lelehan air mata yang tak henti-henti...sama dgn mimpi tadi....tapi zura menangis sorang ja....husband tak ada di sebelah kuar keje pas subuh tadi....Ya Allah...cepat-cepat zura mengucap....tgk jam dah pukul 9 pagi lebih....zura bermimpi rupanya.....tapi kenapalah mimpi gitu...amat menyedihkan...

kol 5 pagi tadi..zura bersahur dgn husband....pas ja bersahur...mengemas dapur...zura pon ke ruang tamu duduk sebelah husband...kemudian husband tanya..Sayang abg tak..? zura menjeling ja sambil tersenyum....abg pon kata...'sayang la tu....'..tak dapat nak dibayangkan kalau tanpa husband...tentu sunyi rasanya....kalau zura gi kursus walaupun 4 ari pon..suami kata dah rasa sunyi..sbb zura nie jenis yang byk ckp...ada saja yang dileter walaupun kami berdua ja dirumah..tak tahulah kenapa...mmg org pompuan nie dianugerahkan gitu kan..pastu husband mesti kata...org yg ada tahi lalat kat bibir mmg cakap byk...tuju kat zura la tu sbb zura ada ahi lalat bawah bibir sebelah kiri....

tak sangka sampai termimpi-mimpi zura....mimpi itu mainan tidokan....

'Ya-Allah...peliharalah rumahtanggaku..sesungguhnya aku sayang pada rumahtanggaku dan suamiku...berikanlah kami berdua kebahagian dan zuriat yang soleh dan solehah....kami tetap menunggu pemberian dariMu Ya-Allah....'


6 ulasan:

norell berkata...

sedihnya mimpi 2......jgn sdih tau..itu hnya mainan tido...
smoga akak dan suami dilimpahi kasih syg hingga akhir hayat..
amin..

p/s:lela tumpang bahagia bla melihat kebahagian akak zura..

ONE ZABA berkata...

tido tak basuh kaki la kut tu....

aZuRa AhMaD berkata...

>> norlela : yerlah....mainan tido...dlm umahtangga mmg la ada pasang surutnya..senangkan lidah lagi tergigit...moga doa lela...makbul..amin

aZuRa AhMaD berkata...

>> one zaba : ermm...dah basuh....kena basuh byk air kot...hehehe..

maiyah berkata...

salam.. suke akak tgk adik n suami, mimpi tu hanya mainan tdo, Insyaallah.. takde apa yg perlu risaukan

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : wasalam...tima kasih..moga kebahagian zura & suami berkekalan...