I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, September 22, 2009

Raya Aidilfitri 2009 (Raya ke 2)

Masih lagi suasana hari raya...kemarin raya ke 2...zura & family beraya kat kg. abah...Sungai Daun, Yan. Ingatkan nak beraya kat Sg.Petani & Kepala Batas, Png.....tapi tak jadi lak

Mula beraya kat umah bapa sedara zura...abang kepada abah zura (pakcik budin)....pas tu beraya kat umah bapa saudara ...abang kepada abah zura gak...pakngah....abah nie ramai adik-beradik sbb tokwan dulu kawin 2...tapi zura tak penah tgk tokwan sbb dah lama arwah...gambar pon tak penah tgk...cuma tok siti ja..isteri tokwan no.2....zura & adik-adik kenal.....tapi sekarang dah arwah gak..abah dah yatim piatu....sbb tu kdg jarang abah balik kg walaupun tak la jauh sgt sg. petani ke yan tu...semenjak tok siti dah meninggal dunia...

pastu ke rumah bapa sedara abah lak...itu la saja bapa sedara abah yang dok ada....semuanya tinggal berdekatan...kat sg. daun tu....

abis beraya di yan....bertolak lak ke langgar, alor setar...besan mak abah lak buat open house...menantu no. 2....suami kepada adik zura no. 2..angah







Makan kuih raya....lapaq gila nih


Romantik???







Mak & abah


Aku...??




Peluk kuat-kuat..


Menung...eemmm....







Bestkan bila beraya umah sanak sedara....time raya gini la kita semua berkumpul..kebetulan asben cuti panjang pastu adik yang kat Ipoh pon balik....amik peluang jalan-jalan umah adik beradik...


4 ulasan:

maiyah berkata...

Salam lebaran.. wah beraya jauh tuh.. jgn makan ketupat bebyk hehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : tak jauh...dkt ja yan & alor setar...mmg mkn byk ketupat & kuih raya..sampai cirit birit la...hehehe

IeYzA berkata...

sonok sgt kan dpt beraya umah sedara mara...tym nie je laa kiter dpt jumper diorg..kalau x sure kiter bz dgn kojer...

aZuRa AhMaD berkata...

>> ieyza : yelah..kalau dah bz dgn keja mmg tak pi mana-mana la...time cuti ja nak rehat..time raya ni la..berkunjung....umah sedara...minta ampun & maaf