I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, September 05, 2009

Lagu dan Kad Raya

ehemm...sory ya kwn-kwn...kalau zura masukkan lagu raya ....rasanya tak la awal sgt...sekarang pon nak 2 minggu lagi raya...

bila tiba raya nie..teringat la masa waktu sekolah dulu....selalu la dpt lad raya..kalau bagi kat kwn tu mesti nak balasan...pastu campur dgn adik-adik..punyalah byk dpt kad raya...pastukan..abah akan cari ranting kayu...utk gantung kad raya takpon gantung kat dinding....kalau org dtg beraya...jeling tgk kad raya yg byk-byk tu...

tapi sekarang budaya antar kad raya dah berkurangan...penah la zura kirim kat kawan..tapi tak berbalas pon..last-last sampai sekarang malas dah nak antar kad raya....senang-senang beli kad pastu gantung la...hehehe

sekarang nie..antar melalui email ja...kad raya elektronik..tapi tak best la sbb takleh nak pegang....

kawan-kawan lak....camna????

6 ulasan:

maiyah berkata...

salam adik.. akak tak pernah dpt lagi kad raya sbb takde kekwn.. dah lama akak tinggalkan kwn2 lame.. utk kebaikan, jadi akak sorang jer.. cuma sahabat2 baru dari dunia maya nih jer

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : isshh..jgn ckp gitu...zura pon lom dpt kad raya...takper la akak...kat dunia maya nie pon ada sahabat...kalu nak meh alamat zura antar kad raya..nakk??leh la berbalas kad raya..

NoreLL berkata...

btul2...
itu zama dlu...
kena terima peredaran zaman..
tp kan.....kalau niat nk anta 2 sbg tanda ingatan...xpe...asalkan orang yg kita ingt 2 tau yg kita ingt kat dia...

ONE ZABA berkata...

antau pakai sms je...

aZuRa AhMaD berkata...

>> norell : yelah lela...zaman sekarang ramai yg bz...jln mudah antar kad raya elektronik ja...tapi jika antar kad...dpt eratkan lagi hubungan...leh jadikan kenangan...leh tunjuk kat anak cucu

aZuRa AhMaD berkata...

>> one zaba : antar pakai sms..tak best...tapi sekarang mmg dok sms jaa...cepat & mudah