I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, Mei 02, 2009

Potong Rambut

Sebelum balik ke Sg. Petani..zura sempat potong rambut kat Taman Kemajuan...taman yang zura sewa dulu...zura selalu kalau nak potong rambut mmg pegi kat kedai auntie nie...walaupun cina tapi orangnya baik....dan bayarannya pon tak mahal..hanya Rm5.00 ja....auntie ni pon dah kenal zura...rasa rimas bila rambut panjang..sekarang pun cuaca panas...tak selesa sgt...kalau potong rambut mesti paras bahu ja...atau boleh ikat...oklah...kalau senang nanti zura masukkan citer ari ni sepanjang balik Perlis...mata pon ngantuk awal nie...letih sesangat..seharian dok bawa keta pastu pagi nanti nak amik husband lak...sebelum tu..ok tak rambut zura nie...???ok la tu....



6 ulasan:

zamz berkata...

5 ringgit je ek potong rambut..murahnyaa

aZuRa AhMaD berkata...

>> zamz : a'ah...5 ringgit ja...kenapa..tarak pecaya ka???dari dulu smpai skang mmg itu la harganya..tak kira lelaki @ pompuan....time myk naik pon...auntie ni tetap harga tu gak...

Zamz berkata...

kat kl ni lelaki pun rm8..ada yg rm 10..kalau pompuan lagi la mahal kan

Datin Paduka Bokbong berkata...

pergh...mmg murah la potong rambut RM5 jek..kat keramat ni, RM18! ni pun kira murah gile la..biasa RM30++..
bestnye kalu kat KL ni pun murah camtu.

aZuRa AhMaD berkata...

zamz : kl mmg mahal..kdg tiap negeri yang ada bandar tu mmg mahalkan....tapi kat kgr mmg tu la harganya tapi kat auntie tu ja..kalau kedai lain..belas-belas gak harganya

aZuRa AhMaD berkata...

>> Datin : hehehe...kangar tu kan terletak kat negeri yg kecik ja...ntah la...murah je kan...tapi kalu kedai lain mahal gak