I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Isnin, Mei 25, 2009

Ari Ni Cuti Sakit


Ari ni zura cuti sakit...amik mc..tak pegi kerjalah....dari kemarin lagi badan rasa kurang sihat..sakit kepala..pastu cam panas satu badan....bgn pagi tadi pon..kepala pusing-pusing ja...nak pi keja pon cam tak larat....last-last gi klinik swasta yang dekat ngan umah....pas ja amik ubat & surat cuti sakit...singgah nak beli bihun tapi dah abis..amik nasi lemak ja la...nak mkn roti tak lalu....balik ja umah...pas mkn tu..terus mkn ubat...tido sampai tghari..mmg ngantuk sungguh....makan ubat tu...tapi petang tadi cam ok dah...alhamdulillah....

takut gak sekarang nie..macam-macam penyakit yang melanda...terutama sekarang
ni penyakit H1N1...kadang-kadang pejabat zura kat Imigresen nie..berurusan dgn orang awam...timbul gak...rasa takut.....tapi buat masa sekarang...alhamdulillah...sebab tu kalau zura rasa tak sedap badan...@ kurang sihat...cepat-cepat jumpa doktor....

6 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

akk..
rajin2 makan ubat ye..
cuaca skang x menentu la..tu yang senang je demam la x sihat badan..
ke x sihat ehem2..heheheh..ade ke x?teka???

IxoR@ berkata...

kak...tak sihat ye?

oohh...sy baru nak sembuh dr demam..musim la skrg kak. makan ubat ye...minum air masak byk2 tau!

:D

Zamz berkata...

skrg ni mmg musimla kan

Datin Paduka Bokbong berkata...

smoga cpat smbuh ya!
rest & mkn ubt..
:))

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya
>> ixora
>> zamz
>> datin : tima kasih..alhamdulillah..sekarang dah ok..sapa2 yang tak sihat tu...gi la jumpa doktor & mkn ubat...

dkama berkata...

Jangan lupa selawat sebelum telan ubat...