I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, Mei 13, 2009

Dapat Award

Banyak ari zura tak tgk blog....rindunyaa.....hehehe...nampaknya ada followers baru...alhamdulillah...walaupun zura selalu tak on blog.....sbb streamyx takleh pasang lagi kat umah baru zura nie...wuuaaa...sedih tau..bln 7 nanti baru leh masuk internet sbb port penuh....nak tgk blog pon..kena mai umah mak...sbb ada streamyx....kalau zura dok kat kangar dulu..tiap ari dok tgk blog....takleh la kalau tak tgk blog....apa-apa pun..zura takkan hampakan kawan-kawan blog...yang selalu nak baca citer baru dari zura...hehehe

kali nie zura dapat award dari mimie ....yang baru ja jadi followers zura...tq....


Award nie zura nak bagi pada semua kawan-kawan blog zura.....sila-sila la amik yer.....
*sapa malu-malu tu..rugi tau.....hehehe

4 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

ehem ehem...
Tuya dapat ke nih??
macam nak amik tapi macam malu..tapi kalau malu rugi katanya..hurmmm..nak ke x nak eh?
hehehheheh..dengan penuh kegelojohan dan keghairahan nye Tuya rembat je la eh..
almaklum la,bukan nye selalu Tuya dapat..x de sape nak bg..tu jakun tu..hehehehehe
tq kak zura..have a nice day..muah muah..

Zamz berkata...

lambatnya bulan 7 baru dpt streamyx ek

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : cehhh...buat malu-malu lak...amik jerlah....free jaa....hehehe..lama tak dgr jakun...hahaha....

aZuRa AhMaD berkata...

>> zamz : tu la pasal....sbb port dah penuh...pastu umah zura lak baru lagi....bln 7 baru leh pasang....lamakan....