I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, Januari 28, 2009

Rezeki Angah

Ari ni adik yang no 2 tu (angah)..lapor diri di AG Putrajaya....sbb dapat jawatan Pembantu Akauntan W17...masa angah dalam pantang 6 hari...ari tu...dapat lak surat lapor diri..pegilah walaupun dalam pantang..pastu buat surat tangguh jer la...Ari ni pegi lapor diri...dapat lak kat Pejabat Pusat Perkhidmatan Industri Tenusu di Sg. Petani..bestnya...yerlah selama ni berulang alik keje dari Sg. Petani ke Alor Star...pastu dapat lak temuduga..pastu dapat jawatan tu...kiter ni sebagai kakak..seronok la...bila adik dapat tapi dalam gembira tu sedih gak...bilalah kiter nak dapat tukar ke Sg. Petani...tapi dukacita..tak ada kekosongan utk jawatan typist...yerlah..rumah yang dibeli pun dah siap..nak tunggu dapat kunci jer..pastu kalau dah potong duit bayar umah tu ..kuranglah sikit beban...kalu tak jenuh lak nak bayar sewa sekarang kat Kangar dgn umah yang dibeli di Sg. Petani...
Selalunya rezki tu selalu pada angah dulu...kiter pun sekarang status simpanan untuk jawatan Pem. Tadbir (P/O) N17...tapi ntah bila la nak leh isi. Kami berdua kawin tahun yang sama tapi angah dapat rezki baby dulu dah 2 org anaknya..tapi kiter sampai sekarang lom ada rezki anak...kadang tu la...mungkin rezki tu belum ada....tapi kiter terima saja hakikat dan bersabar dengan segala ketentuan. Tahniah angah sbb dah dapat apa yg angah nak......doakan semoga kak pun akan ikut jejak angah...untuk naik pangkat....Selamat bekerja di tempat baru...kakak tumpang gembira...

2 ulasan:

Leenoh berkata...

Insya Allah doa akan dimakbulkan, sujud padaNya melalui solat hajat di sana merayulah segalanya padaNya.

Ketika sujud adalah ketika kita paling akrab dengan Allah, merayulah di dalam hati insya Allah akan dapat.

Semoga anda berdua berjaya.

Wassalam

aZuRa AhMaD berkata...

Terima kasih En. Leenoh...atas nasihat anda....nasihat itu akan saya ikuti..memohon pada Allah...moga apa yang dihajati dimakbulkan oleh-Nya.