I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, Januari 16, 2009

Kacau Bubur Asyura D Opis

Kemarin gotong royong persediaan bahan untuk buat bubur asyura..ari ni gotong royong kacau bubur asyura lak...mmg menguji keimanan gak la ari ni bila nak kacau bubur asyura ni...angin lak kencang...nasib baik la..ada meja pingpong untuk dijadikan penghadang...kiter ni tak pandailah nak buat bubur asyura tapi tolong ler setakat mana yang mampu...tapi memang seronok la ari ni..semuanya pakat-pakat tolong...dan hasilnya....memang sedap bubur asyura ari ni....husband pun kata sedap!!!! meh la tengok gambar-gambar yang diambil di opis tadi...macam-macam gelagat.....


: Goreng telur ayam..nak dimakan dengan nasi goreng :

: Anak Sapalah ni...Rajin bebenor :

: Takut-takut jer Hanim ni nak masukkan telur ayam sbb minyak panas :


: Sempat posing sambil Laili pegang telor yang dah digoreng :


: Senyum :


: Tu dia bubur asyura :


: Alah cayang bucuk :


: Bila la nak masak ni...asyik dok kacau ja :


: Sempat posing lagik :


: Isi dalam bekas :



: Ta daaa...dah siap :

2 ulasan:

Umie berkata...

sedapnya bubur asyura...kat sini takdak geng nak buat...huhuhu

aZuRa AhMaD berkata...

Bubur asyura ni buat secara gotong royong kat opis lagipun kt opis ader kelab opis..so takderlah masalah...lagipun kakitangan ramai...tiap tahun buat acara ni...bestkan kacau ramai-ramai..