I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Ahad, Januari 11, 2009

Menu Hari Ahad

: Sambal Fish Ball :


: Ikan Goreng & Sambal Belacan :

: Gulai Ikan Nyok-Nyok :

Ari ni husband keje petang...jadi kiter masak sedap le skit...kalu tak tu masak simple je. Menu ari ni Gulai Ikan Nyok-Nyok..gulai lak ala mamak gitu....lagipun husband suka sgt gulai ikan nyok-nyok nie...pastu goreng ikan temenung dan ikan nyok-nyok.....sambal fish ball dan sambal belacan. Abis memasak tu husband bgtau yg kawan dier nak datang....takperlah lagipun tadi mmg masak lebih pun...kawan husband ari ni ada kursus kawin...time rehat la dia datang....aper pun memang masing-masing berselera la makan..husband lak siap puji lagi SEDAP katanya alhamdulillah..mmg gitu ler....husband kiter kalau abis makan jer mesti puji....selalunya jaranglah kami berdua makan di luar..selalu masak dan makan jer di rumah.....

3 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

sedapnyer menu...nak 2 ada gulai ikan n sambal belacann adehh lapo terus....

nike nazira berkata...

terelny masak! sy x terel lg! hehehehe

aZuRa AhMaD berkata...

dulu masa bujang..zura langsung x pandai..pas kawin..blaja la...lama-lama..pandai...puas ati..husband mkn dari air tangan isteri tau...