I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, Julai 17, 2009

Terapi Shopping Hiburkan Hati

Tadi baru ja zura balik dari Sg. Petani...tak tahulah ke mana nak pegi..rasa boring ja dok umah..zura kuar umah kol 8 mlm tadi..last-last gi kedai kain...mula-mula tu ke Alamoda..tapi kain-kainnya tak menarik perhatian zura...pastu ke kedai kain Nagoya...dan Kamdar...kebetulan kedua-dua kedai kain nie berdekatan...kawan-kawan opis zura kat Kangar selalu la membeli belah kain di situ...lagipun ada diskaun...

zura pon jadi rambang mata ja..tak tahu mana satu nak dipilih...semua cantik-cantik....jap ke Kamdar pastu Nagoya lak...kalau zura nak beli kain..mmg kena pegi sorang ja..kalau ajak husband...dok tunjuk muka boring ja...yerlah zura nie kalau nak belek tu punyalah lama...lagipon zura nak tempah baju raya awal skit..kalau lewat..tukang jahit dah tak mau...zura pun dah janji dgn tukang jahit nak antar ujg bln nie...balik Kangar nanti leh pi tempah...

nie la kain yang dah menambat hati zura....beli kat Nagoya
tu pon kedai nak tutup dah..tapi pelanggan dok ramai lagi....masing-masing beli kain bunga dan kain langsir utk persiapan raya..



kain nie...zura amik utk baju dan kain....yang ada warna hitam tu utk kain....yang corak bunga putih tu utk baju....zura nak buat baju kurung moden...sebenarnya banyak kain yang berkenan tapi tak leh pasang dgn kain pakai...corak kain nie ja yang boleh....sebenarnya zura nak beli lagi kain..tapi ingat nak cari kat kedai lain la pulak...kalau raya mmg zura selalu tempah lebih skit..dalam 3 pasang...lagipon leh pakai gi kenduri...



pas beli kain..terus pegi Tesco lak...lagipun kalau cuti ujg minggu...tesco tutup lewat tgh malam...ramai gak orang...pastu terpandang lak...bantal nie...zura beli 2....bantal tu nak buat bantal peluk masa tido...bantal sekarang nie..asyik ja berebut dgn husband...bantal tu zura pakai dari tahun 2003..masa zura baru keja dgn govn..sekarang tak berebut la...dah ada sorang satu....bantal tu mesti ada kalau nak tido..kalau tak..susahlah zura nak tido..kalau gi mana-mana kena tido kat luar mesti bawa bantal tu.....kalau tak bawa pon...kena la ada bantal peluk.....kat tempat tu....





2 ulasan:

IxoR@ berkata...

Cantik kain baju tu....

Ermm...nampaknya tahun ni, Ixora tak de tempah baju raya. Rasanya mcm beli je dah siap nanti....

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : tima kasih....tu pon setelah berjam-jam belek cari kain...

beli lagi senangkan..tapi kak zura tak leh beli..sbb mmg takde saiz utk kak zura nih...sbb tu la kena tempah...