I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, Mac 26, 2010

MARI MKN KEK


Petang tadi kuar beli barang dapur kat Gmart
pegi sorang ja...lgpon kalau sorang-sorang
mudah nak beli barang...

sedapkan kek kat atas tu...
zura kalau gi Gmart @ Tesco..
kalau ada ja depa jual kek nie..
mesti nak beli..3 biji harga RM5
tapi ari nie...dpt lagi 1 free...
tauke kek tu buat kenduri kot...

satu lagi...kalau kita kumpul 5 kopun yg ada kat
kotak tu..leh dpt lagi sekotak free..ada 3 biji
kotak bawah nie la...yg ada keratan coupon
zura baru kumpul 2 kopun..
nak beli ari-ari tu tak la..
jenuh muak lak....


6 ulasan:

Nana berkata...

owh kek ni saya penah makan kat tesco seberang perai time balik kampung MIL bulan lepas.mmg beli 3 dapat free 1 tp yang free tu tak bole pilih kan?mmg dia bg kek kopi klw xsalah
tapi kan..mmg sedap! saya suka cheese cake & kek pandan

aZuRa AhMaD berkata...

>> nana : betul la kalau camtu...mungkin skang nie..kalau beli 3 dpt 1 free...yg free tu mmg takleh pilih...cheese cake dier mmg sedap...

T.u.Y.a berkata...

salam kak Zura..
lama x nyinggah sini..
memang terliur la tengok kek tu..
menguji keimanan dan kedietan Tuya..huhuhu

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : hai pengantin lama..hehe..yer mmg menguji keimanan...kak zura pon aritu dlm diet..tetiba cair gak..bila nak diet blik ni...

watie berkata...

salam..

wah nampak kek kat sini ngam2 perut kosong apa lagi meleleh laaa air liur hihihi

aZuRa AhMaD berkata...

>> watie : hehe...meleleh lagi ka...sedap tau...