I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Mac 02, 2010

CONTEST AKU DAN DOT..DOT..

Syarat-syarat yang perlu anda patuhi...sangat mudah dan senang..
  1. menjadik geng kampung pisang (followers) blog ni..
  2. Buat satu n3 dengan tajuk Contest Aku dan dot..dot..kalau bole linkkan terus ke blog http://sabun-owh-sabun.blogspot.com (blog ni)
  3. Letakkan 1 gambar anda bersama dot..dot.. yang bermaksud gambar anda bersama kasut kesayangan anda ker.. kucing ker..suami ker.. batu ker.. kerusi ker..laptop ker atau apa2 aje la yang membuatkan saya berasa teruja melihat gambar anda..
  4. Kat gambar korang tuh, jgn lupa letak tajuk contohnya gambar model di atas Aku dan Sabun..hehehe..Kalau nak edit mengedit gambar pun bole jugak.. Janji nampak menarik..tertarik kau memang debooommmm...
  5. Last sekali tinggalkan entry anda di comment box entry saya
  6. Tarikh Tutup Penyertaan 5.3.2010...
  7. Jangan lupa promote la skit contest ni..hehe..

Cam menarik ja contest nie...

harus join nie....
sekarang zura lak nak masukkan gambar
bersama dot..dot


Aku dan Bunga Senyum

Gambar nie..masa zura kursus Induksi
malam last kursus tu..ada dinner
dapat la gift door nie...
suka bunga tu.....sbb chantekkk
apalagi tuan punya bunga tu
pon anggun kan....
huhu..angkut bakul sendiri la...
huhu....


hadiah pon lumayan tau....
rugi lak kalau tak join....
cuba je la nasib.....
dapat sabun tahan mengantuk
dan kain cotton polka dot


pemenangnya pula bakal menerima hadiah...... (Seorang sahaja)

Semestinya di sponsor oleh kedai saya sendiri iaitu 3 ketoi Sabun Tahan Mengantuk yang bernilai RM30 bersamaTUALA yang disulam indah dengan nama Pemenang tersebut bernil
ai RM30...Kain Cotton Polka Dot yang sangat la comei ( 4meter) bernilai RM 30.. Kesemua hadiah bernilai RM 90.. kenapa tak cukupkan RM100??? 10 hinggit lagik nak buat kos Penghantaran... ok tak?? hehe..


mai la kita pakat-pakat join contest nie..
sempat lagi nie...



Tiada ulasan: