I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Jun 02, 2009

Mencemaskan

Mencemaskan....itu ja yg dapat zura katakan....tadi dalam kol 9.00 mlm kat umah baru zura...tgh dok kat ruang tamu sambil balut hadiah kawin utk adik....tetiba dengar bunyi kat dpn umah....bunyi cam kerusi bergerak...kerusi mmg ada kat dpn umah zura tu..pastu buka lampu terus call adik minta datang kat umah...mmg zura tak berani nak jenguk kat luar...takut sesangat.. .... dok sorang...husband lak keja....

adik sampai ja bawa dgn batang kayu pastu baru zura berani nak buka pintu...pastu tgk pagar...mangga kunci tu dah berubah kedudukan...mmg rasa takut sesangat....pastu adik pon ronda-ronda keliling lorong....tak jumpa pun apa-apa yang mencurigakan....
call husband...citer lebih kurang....pastu minta zura bermalam ja di umah mak...pastu husband tanya apsal tak jenguk kat luar masa dgr bunyi tu...isshhh...mmg tak berani la...
lorong perumahan zura tu...lom ramai orang yang dok situ...tambah lagi sebaris umah zura tu...hanya umah zura ja...yg lain kosong....dpn umah lak dah ada 3 keluarga yang dok situ...cuma tadi tak ada org kat dpn umah tu....
sampai sekarang rasa trauma...tak tau nak kata apa....

2 ulasan:

IxoR@ berkata...

cemas sy membaca kisah akak ni....

klu sy sengsorang mcm tu pun tak berani nak tengok kat luar.

ishhh, trauma nak tinggal seorang diri kt umah...bawa teman la kak bila husband tak de.
Bahaya tau sengsorang....

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : cemaskan...seram pon ada..tapi apa nak buat..kena berani gak...dok sesorang...tapi kalau time keje mmg dok sorang..kalau cuti..mesti bermlm umah family....