I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, Jun 20, 2009

Lampu...Lampu

Ptg tadi zura & mak gi jemputan ke majlis pembukaan kedai lampu Amethyst..pemilik kedai nie sepupu mak zura iaitu Abg Wahid...ada la jamuan utk tetamu yg datang....nasi ayam & laksa.....

macam-macam lampu yang dok ada jual kat kedai sepupu mak zura nie...mcm biasa la..zura sempat lagi snap gambar kat kedai tu..hehehe....kalau la abg wahid nie buka kedai lam
pu awal-awal...mesti zura beli punya...tapi baru ja beli bln 3 aritu masa nak masuk umah...ermm..takpa...lagipun zura mmg teringin nak beli lagi lampu utk lampu dinding lak..yang dok ada sekarang ni lampu syiling ja kat ruang tamu, lampu bilik utama & kat dpn umah..tapi kalau kat syiling lain lampu biasa ja....jom tgk gambar......





Lampu beg tangan






Kalau sesapa yang nak pegi kedai lampu nie....bleh la pegi ke alamat nie...bleh la jamu-jamu mata...kalau berkenan di hati tu bleh la beli....

Amethyst
No. 55, Ground Floor & 2nd Floor
Jalan Tuanku Haminah 1
Taman Tuanku Haminah
08000 Sungai Petani
Kedah

Tel : 04-4441602
Fax : 04-4441603


6 ulasan:

TuYa berkata...

cantik2 lampu kat kedai dia kan kak..
1st time jakun tengok lampu beg tagan..hehehee..
harap2 kedai lampu saudara kak zura tu nnti akan ramai costumer..

akk,tenkiu 4 to info malam semalam eh..jasa mu di kenang..muah muah.

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : hehe..kak zura pon cam jakun gak...beg tgn jadi lampu...???naik heran tau...tapi tu ler...zaman moden sekarang nie...mcm-mcm org cipta..orang zaman dulu pakai pelita ja kan....

info semlm tu....takdak apa la sgt..setakat mana kak zura leh tolong tu...

IxoR@ berkata...

lampu beg tangan... 1st time tengok...

jauh sgt kedainya...

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : alahai...kalu nak..leh antar pos laju..tul tak?jauh ker...dekat ker...semuanya mudah sekarang nih....amacam..??leh la oder..hehehe..contact ja....

mesti ramai peminat lampu nih...termasuklah...zura nihh...

Datin Paduka Bokbong berkata...

comanny lampu2! sy suke beli lmpu...dlu le..hehehehe..skrg kne tggu bli umah sdri dlu bru puas ati.

1 lg, suke kaler pepel kedai tu. hehehe
:))

aZuRa AhMaD berkata...

>> datin : geramkan tgk lampu2 tu....yg warna purple pun ada....takpa..nanti ada la rezki zira nak beli umah sendiri....leh la psg lampu idamankan..???