I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, November 20, 2010

MOJO??





Askum..
apa benda MOJO ni yaa??? nama pon cam kat Filipina ja...hehe....tapi mojo ni bkn org ya...tapi usb massager...kebetulan kemarin ptg balik dari kenduri kat gurun...singgah kat aneka gurun...ada pc fair...tapi tak la besar sgt..sempat lagi membeli...harga lak murah sgt..kalau tgk harga kat kotak tu...RM99.00...mahalkan??? depa ofer RM15 ja...ok la tu dpt urut kat anggota badan yg lenguh-lenguh tu.....pastu beli beg utk dslr...dah ada beg canon tapi yg ni kecik skit...leh la nak bawa ke tmpt yg dekat-dekat..kalau jejalan jauh..kena la bawa yg besar...beg kamera tu pon RM15 gak...kalau yg berdekatan dgn gurun tu...leh la pegi pc fair tu...yang berlangsung dari 19 - 22 November nie..


2 ulasan:

WAHIDA ALIAS berkata...

wahhhh....sedapnye kalo kne urot..hehe

aZuRa AhMaD berkata...

>> wahida alias : rasa lengoh badan..leh la..urut2..hehe