I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, November 19, 2010

MENU WAJIB TIAP RAYA...KEK!!





Askum..
Selamat Hari Raya Aidiladha @ Raya Korban....lama tak apdet blog wpun membuak-buak ja nak en3 citer baru...kalau yg sudi singgah dan baca tu..tima kasih zura ucapkan...kalau yg tinggal kat kampung tu..mesti sibuk dgn majlis korban...kalau yg tinggal kat tmn perumahan mcm zura ni..jarang...melainkan ramai yg balik kampung balik beraya dgn majlis korban disana....selalunya beraya di kampung lebih meriahkan...

zura lak beraya kat umah dulu..pastu ke umah family zura..dkt ja...ptg baru balik perlis...itu pon balik ari ja..sbb asben keja raya ke 2....kalau raya ja...zura mesti tak miss buat kek..tu ja kemahiran zura..nak buat ketupat tak pandai..hehe...kalau rendang lak..dah mahir skit-skit...resepi turun temurun dari maktok pastu mak...skang kat zura lak....bila lagi nak blaja buat...kan??

ok la..zura pon taknak citer byk2...jadi layan ja gambaq kek 3 jenis yg zura buat nie...kalau nak tau...zura bagi skit kat mak..pastu adik-adik mkn...sedap kata depa...mak pon siap fon & msg minta bawa mai..tp zura lak tak dgr hp bunyi....esok tu adik-adik mai serbu umah..semata-mata nak mkn kek coklat lembap...adik no. 3 pon dah minta zura buat sbb nak jamu kwn-kwn dia mkn...Alhamdulillah....


ni la kek coklat lembap zura...skali dgn topping dan hirisan coklat...sedap tau...lembut ja dalam lembut...hehe


kek coklat urai & kek buah campuran





2 ulasan:

IxoR@ berkata...

kek...

raya haritu, akak ixora wat kek marble...

kite tak pandai wat kek! huhuhu....

aZuRa AhMaD berkata...

>> ixora : kak zura pon kalau bab masak mmg tak pandai sblum kawin dulu...pas kawin ni..blaja gak..pastu kek ni lak resepi kat internet ja..masa 1st buat kek dulu...jadi tp cam bengkang..last2 masuk dlm perut tong sampah..hehe