I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Rabu, September 29, 2010

SALAHKAH???



Hai semua...zura masih lagi cuti...lom lagi pi keja
masih bereskan...baju yang nak dibasuh...kemas umah
semenjak balik dari johor..menghadiri konvokesyen adik
baru-baru nie...

bz jugak mengupload gambaq konvo adik kat fesbuk..
kalau ada rakan-rakan yang nak tgk...leh la ke fesbuk
zura...hanya taip 'azura binti ahmad' ya....
bknlah nak menunjuk-nunjuk atau apa...semuanya
untuk kenangan family zura serta tatapan rakan-rakan
dan sedara mara yang tak dapat hadir...

kita tinggalkan dulu hal konvo nie...
baru-baru nie..zura ada dapat satu komen kat blog ni
tak tahulah dari siapa...ttg entri nie yang zura buat aritu
salahkah zura nak luahkan kat blog nie...
bknnya apa...sbb terlalu geram dan marah..
mmg nasib zura camni...kalau tiba raya ja..
baju yang dibuat pasti ada masalah...bila
ja bkn time raya..baju tu semuanya ok...ditempah

kadang mcm malas ja nak entri apa-apa kat blog nie
org lain hanya bagi komen tanpa hiraukan perasaan
pemilik blog tu sendiri...padahal itu adalah hak
zura...dan kalau ada yang tak puas hati atau
tak suka..atau cemburu..takyah la nak bagi
komen yang bagai tu...dan takyah nak masuk
blog zura ni...utk baca entri yang mungkin
dirasakan tidak berguna utk dibaca...

org tu lak cam terasa bagai nak rak ja..
ada sangkut paut ka dgn masalah zura tu..
tapi apa yang nak zura katakan...penah sekali
zura angin btul dgn salah sorang tailor nie...
seoarang melayu...yang selalu zura tempah dulu
selalu baju yg dijahitnya mmg puas hati tapi
bila ja time raya..serba tak kena baju yang zura
tempah tu...kdg bila kita luahkan ketidakpuasan
dimarahnya kita...dgn mimik muka yg begitu
dasat...sbb tak dapat terima apa yg kita tegur..
tapi tailor cina baru-baru nie..wpun zura tegur
tapi tidak pulak dibalas dgn kata-kata
yang menyakitkan hati....sbb salah paham
ketika buat ukuran...dioternya balik baju zura tu..

ntahlah...zura bknnya suka nak bertukar-tukar tailor
tapi bila dah berpindah ke rumah sekarang
kenalah cari tailor kat sini lak....kerana kesuntukan
masa nak antar kain ke tailor lama...begitulah dasatnya
jika melibatkan perasaan nie...kdg-kdg org luar
tak puas hati dgn apa yg kita ada..apa yg kita buat
kalau nak diikutkan rasa sakit hati....mmg kita sendiri
yang terasa hati...dan perasaan yg bagai tu...

jadi disini....kalau yg tak suka baca entri blog zura...
takyahlah masuk blog zura lagi ya...dan bagi komen...
yang penting..ikut suka hati zura nak entri
apa pon..yg suka baca...teruskan saja...
yang tak suka boleh blahhh......
bukan zura takleh terima komen camtu
tapi kalau nak komen..bagilah komen yg
menyedapkan hati org lain...




2 ulasan:

Nazz@Purple berkata...

yup,blog tmpt kita meluahkan segalanya..org lain tak de hak nak menilai kita betul atau slah..

aZuRa AhMaD berkata...

>> nazz : yelah nazz...kak zura ni bkn ada niat nak marah semua tailor yag dok ada tu..tapi camtulah..bila ja depa byk dpt tempahan...ada gak yg tak kena kat baju kita...pastu org lain hanya komen tanpa hirau perasaan tuan punya blog tu sendiri...komen la apa pon..tapi biarlah yg berpada-pada