I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Khamis, September 30, 2010

MASIH BARU



Askum ..hai semua...esok zura cuti.. jadi mlm ni..
aktiviti ngadap lappy..sambil cari maklumat ttg
photoshop...ooppss....sebelum tu zura nak kenalkan
satu benda yg zura idamkan selama nie...jeng..jeng..
nie la..DSLR yang zura amik aritu minggu lepas...
punya la girang hati..wpun tak pandai bab-bab nak
amik gambar dgn DSLR nie...tapi sekarang masih
mencuba blaja...ok la kan...zura ni suka amik gambaq..
dan suka bergambaq..kalau gambaq tak elok pon..
takpalah...janji ada kepuasan...huhu
bagi zura yang masih baru nak blaja nie...

lensa 18-135...tripod pon cap ayam ja...tp ok...puas ati
memory kad 8GB...pastu dapat satu kelas
fotografi free kat canon png
tak tahulah bila nak dapat pegi...ingat nak bagi
asben ja pegi.....zura nie..lambat skit nak paham..haha

esok cuti..jadi kepala hotak dah rancang nak
gi mana-mana..tempat yang boleh amik gambaq..
gian tau....nak amik gambaq...sabaq je la...

2 ulasan:

TuYa berkata...

salam kak..
dapat jugak apa di idamkan ek..
Tuya jugak le x dapat2 lg..
bape harganya kak?lepas ni puas dok jadi mamarazzi la kan..heheh

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : alhamdulillah..dpt jugak..takpa la..pasni rezki tuya lak hehe..skang harga 2 ribu lebih tapi kak zura amik lensa 18-135..jadi mahal skit harganya..lensa tu saja dah 18++.++...kalau lensa 18-55..dgn body harga 2 ribu lebih ja..