I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Disember 14, 2010

myMetro | Bayi rupanya




Askum...
tak abis-abis lagi berita ttg buang bayi...tak tahulah apa nak cakap..terbaru ari nie..kaki pancing menangis teresak-esak kerana menggilis plastik hitam yang berisi bayi...tak dpt nak bygkan camna rasanya..kalau zura ditempat lelaki tu pon....pasti menangis...kerana melanggar nyawa...apalagi bayi...yang ibunya buang...kenapalah manusia sekarang kejam...hanya kerana panahan asmara...kemudian terciptalah janin....dibuang pulak setelah lahir ke dunia....

zura apalagi...lagi la sedih sbb bertahun kawin lom ada rezki anak...tapi hubungan haram lak...mampu membuahkan zuriat tapi dibuang...tak takut langsung pada dosa....moga perbuatan mereka ini akan mendapat balasan setimpal....dari Tuhan jika tidak mendapat balasan di dunia...

Berita penuh klik sini

Sumber dari : Harian Metro






2 ulasan:

TuYa berkata...

salam kak zura,
Tuya pun sedih sangat bila baca cite baby tu..
sedih sangat kak..
ape la deorg ni kan kak,kita nak anak ni x dapat2..deorg suka suka je buang mcm tu..

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : wsalam...tu la..kak zura pon sedih gak...mmg tiada kesudahan ttg buang bayi nie..manusia dah tak bleh berfikir ttg dosa..yg nak anak x dpt2...mudah pulak depa buang..