I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Jumaat, Disember 31, 2010

SELAMAT DATANG 2011



Askum...


cepat sungguh masa berlalu meninggalkan tahun 2010....dan kebiasaannya bila tahun baru...bermacam-macam azam baru.....utk diri sendiri dan keinginan....azam lama yg termakbul tu....mungkin akan bawa bahagia..yang lom tercapai tu...boleh la..kita azamkan pada tahun 2011 esok....cepat btulkan...dgn peredaran masa...umur pon makin meningkat..

zura pon...kalau boleh azam thn 2011 ni...nak anak...moga Allah makbulkan... asben dapat keja govn...mudah-mudahan ada rezki nanti....nak belajar buat kek & cupcakes....tingin nak buat bisnes..ye la..minat nak buat tu dok ada dah...kena la guna kemahiran tu...moga perkahwinan yg dibina berkekalan....Insya-Allah...haiihhh..byk btul azam...takpa la...dpt bgtau skit pon jadi la...byk sgt..hehe

walau apa pun azam kita....bknnya bila tiba tahun baru ja...kan....kalau boleh azam tu tiap ari..sebagai pembakar semangat.....thn 2010 ni..byk juga azam yg dipenuhi....

zura ucapkan Selamat Tahun Baru 2011...buat rakan-rakan blog...semoga kehadiran thn baru ni..membawa kebahagiaan...dan azam yg seterusnya....


p/s: mlm ni dok umah ja...mungkin ada bunga api kat Sg. Petani..
malas lak nak kuar...dgn sesak org ramai lgpon asben keja....huhu



2 ulasan:

IxoR@ berkata...

Kak Zura....

Impian lama yg dulu belum tertunai... moga dapat diteruskan di tahun baru ini...

Ku doakan semoga ianya menjadi kenyataan.... amin.

Selamat tahun baru 2011!

aZuRa AhMaD berkata...

ixora: moga tercapai la segala impian pada thn baru ni...