I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, Februari 19, 2011

Lamanya...




Haishhh..lamanya zura tak apdet blog....bz dgn cheese tart..rindu nak apdet blog..hehe....dalam kekalutan dgn cheese tart tu....mcm-mcm berita skang nie...dipukul suami hingga lebam....wanita mengandung keguguran kerana disepak suami...emm....bagai mimpi ngerikan....dulu kita berjaga-jaga dgn dunia luar...peragut...perogol...tapi kini pasangan di dalam rumah sendiri pon lebih berbahaya.....tak tahulah nak kata apa....bila marah menguasai...tak kira dah...anak-anak..isteri @ ahli keluarga sendiri...akan menjadi mangsa....zaman skang..tahap kesabaran tu dah takleh dibendung...suami mahupun isteri...moga-moga pasangan zura tidaklah ke tahap begitu....minta dijauhkan....

emm...berbalik pada cheese tart zura tu...hehe...jika ada yg ingin oder..sila contact zura ya...zura sedia terima tempahan....utk maklumat lebih lanjut sila masuk sini www.cistatcomeybakery.blogspot.com atau tinggalkan pesanan di facebook zura..Azura Binti Ahmad.....


ini tempahan kemarin...skang dah ada inti oren, kiwi, stoberi & blueberry....kalau yg tingin tu..mai la oder dari zura..hehe....

2 ulasan:

jUst a Gurl berkata...

salam akk mcm sedap jer tart huh dah ler pebret....nak wat tak berkesempatan hehe pos ke kuching boley??? hehe nk tgu balik kg hubby dekat kepala batas lambat lagi huhu kalu boley pos alangkah indah nye hee

aZuRa AhMaD berkata...

nak oder ka..hehe..jauh sgt nk pos ke kuching...takpa la..kalau blik kepala batas..leh la oder...sory yaa...