I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Selasa, Januari 04, 2011

MENU SEMALAM


Askum..hai...
awal thn ni..amatlah bz kat opis...kdg tak terbuat...dgn urusan HRMIS yg lom selesai...urusan GCR pegawai...itu dan ini...badan pom cam seram sejuk ja....jgn la dok nak demam lagi...kalau setahun tu...mc berbelas ari...sakit itu..sakit ini..tapi tu la...berjaga-jaga pon...sakit gak...

kemarin ptg asben call kata kena keja mlm...padahal giliran asben off...menggantikan kwn yg cuti sakit...asben lak balik perlis...jadi kenalah balik awal ke sg. petani ....kebetulan asben blik perlis..zura minta belikan tepung kek kat kedai menjual bahan kek dan biskut....dah cuba beli kat sg. petani tapi tepungnya tak sama kat kedai Yonhin di kgr tu....

ok la..melalut ja...jadi zura pon masaklah..menu kat bawah ni...sotong ada kat peti ais...pucuk paku tu lak..beli masa balik keja...beli kat tepi jalan....tgk ada pucuk paku...sedap ni...buat masak lemak..tapi kalau campur dgn bilis...isshh..terliuq la...sotong lak buat sambal ja




asben pon kata sedap...minta zura buatkan lagi pucuk paku masak lemak tu..makan pon bertambah ja..alhamdulillah...seronok tgk asben mkn..tp zura lak...punah harapan nak diet...hehe..makan la jugak...bertambah lak tu..ish..ish..makin kecik la...baju nanti...




2 ulasan:

halimatun berkata...

teringin tengok sambal sotong tu...sedapnya...
masak sambal ni memang kena kalau match dengan masak lemak kan???maveles...

aZuRa AhMaD berkata...

halimatun: hehe..ye la...makan bertambah..