I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Sabtu, Oktober 16, 2010

Berita Harian Online | Kerajaan tak beri bonus bagi elak perbelanjaan melebihi pendapatan: PM

Berita Harian Online | Kerajaan tak beri bonus bagi elak perbelanjaan melebihi pendapatan: PM


Adoii....sedih dgn tajuk camtu....mengharap sgt kalau dpt bonus
takpo naikkan elaun cola, umah..dll...pada bajet thn nie..
alhamdulillah dgn pemberian saguhati sebanyak RM500 tapi...
kalau boleh sbg pekerja awam..kami nak lebih lagi memandangkan
harga brg teramatlah mahal...
kami bukannya membazirkan wang gaji tapi utk keperluan harian
isi myk utk naik keta, makan untuk pastikan badan sihat sentiasa,
tak termasuk lagi perbelanjaan yg lain...apalagi yg ada anak utk
bersekolah....kalau susah pon pada siapa nak mengadu...jadi Redha
ja...dan mencari alternatif lain spt buat loan kat bank..

tak apalah...masih mengharap lagi..utk bajet thn dpn...

2 ulasan:

TuYa berkata...

Salam kak..
kalau di pk2 kan,penjawat awam mmg dah banyak untung nya..duit raya dapat,duit naik sekolah anak dapat..

kalau kakitangan swasta,belum tentu leh dapat sume tu kan..mcm eri aritu,duit raya pun x de..ape lg nak bonus..redha je la..

aZuRa AhMaD berkata...

>> tuya : ye..mmg dah untung byk tp dgn harga brg yg mahal...tiap ari pon terasa...takpa la..mungkin rezki ada thn dpn lak