I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

SILA TINGGALKAN LINK ANDA....TQ..MUAHHHSS

HALWA TELINGA

Isnin, Januari 04, 2010

Menu Hari Sabtu & Jalan-Jalan

Hari Sabtu baru-baru nie...husband cuti...
bila dah cuti sama nie..
ada-ada je la plan nak pi jalan-jalan...
tapi sebelum tu..masak dulu...
nie la menu ari sabtu...sambal udang petai
dan sayur campur






pas mkn tengahari tu..lepak-lepak dulu
kat umah..sambil belek fesbuk...
ptg ja...kami bedua pon kuar la jln-jln
tak tau nak pi mana...kira bawa ja keta
jap asben bawa...jap zura bawa..
last-last kami singgah kat
bumbung lima....
kalau sesapa yg perasan
bila lalu kat highway menuju ke alor setar tu
kat sebelah kiri & kanan akan melalui sungai muda
pastu cam tempat rekreasi...
situ la..kami berdua melepak...
best gak...nie la antara gambar
yang snap....


damai & tenang


husband muka masam ja...




cantik berlatar belakang pokok mati




jauhnya....keta kami










Ari Jumaat & Sabtu minggu ni...
kami berdua cuti sama lagi...
nak jalan-jalan mana lak yaaa....
tunggu jer la.....
byee

2 ulasan:

maiyah berkata...

amboii.. tnjuk petai ni yg wat nak sruh mak beli esk.. biar satu bilik air ada parfum baru muahaha!!..

apsal si hasben tu.. makan asamboi lebeh sgt kot

aZuRa AhMaD berkata...

>> kak maiyah : hehehe...muka asben tu kebetulan masam...zura tak mkn sgt petai tp udang tu mkn la..saja masak utk asben...